کد خبر : 1998199 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:23 | 36.8K بازدید | 34 دیدگاه

نه تیکدری، نه علیزاده، نه تورس، نه مسیح؛

گل‌گهر در خروج را بست و کلید را قورت داد!

باشگاه‌های استقلال و تراکتور منتظر انتقال‌های مهم از گل‌گهر بودند که سیرجانی‌ها اجازه این اتفاق را ندادند.

گل‌گهر در خروج را بست و کلید را قورت داد!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام پس از اینکه انتقال روبرتو تورس در تابستان به استقلال اتفاق نیفتاد، اصرار داشت تا این بازیکن در زمستان از گل‌گهر سیرجان جذب شود و مذاکرات در این باره انجام شد تا ستاره اسپانیایی به جمع آبی پوشان پایتخت برود ولی مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد و مارینوس اوزونیدیس اجازه این جابه‌جایی را نداد.

شروط چند گانه باشگاه گل‌گهر سیرجان برای انتقال روبرتو تورس به استقلال مورد موافقت طرف مقابل قرار نگرفت و این هافبک اسپانیایی که مهره کلیدی تیمش در دور رفت لیگ برتر بود و سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، در همین باشگاه ماندگار شد.

اما جواد نکونام علاوه بر تورس و البته پس از مصدومیت شدید کوین یامگا، دست روی یک بازیکن دیگر گل‌گهر گذاشت و خواستار جذب مهدی تیکدری برای پست وینگ‌بک راست بود که حتی طرفین به توافق نهایی رسیدند ولی در لحظه آخر این انتقال اتفاق نیفتاد.

1984356

تیکدری که دو سال و نیم قبل از تراکتور به گل‌گهر پیوست، دوباره در لیست سرخ‌پوشان تبریزی قرار گرفت و از سوی دیگر استقلال هم خواهان جذب وی شد که مذاکره با آبی‌ها جدی‌تر پیش رفت و حتی قرار بود به زودی این انتقال رخ بدهد که در لحظه آخر سیرجانی‌ها با آن مخالفت کردند.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال دو روز قبل (شنبه) شخصا به دفتر باشگاه گل‌گهر در تهران رفت تا مذاکره برای جذب مهدی تیکدری را نهایی کند و روند مثبتی در این جلسه پیش رفت و عقد قرارداد به بازگشت این بازیکن از اردوی ترکیه منوط شد، اما با وجود فراهم بودن همه شرایط، شرط سیرجانی‌ها در لحظه آخر مانع از این انتقال شد تا این جابه‌جایی هم مثل تورس شکست بخورد.

اما جدا از تورس و تیکدری، باشگاه گل‌گهر با جدایی یک بازیکن موثر دیگرش هم مخالفت کرد و این‌بار پیشنهاد تراکتور به سیرجانی‌ها برای جذب علیرضا علیزاده که گفته می‌شود جالب توجه هم بود، مورد تایید مارینوس اوزونیدیس قرار نگرفت تا مثل سه سال و نیم گذشته، این هافبک دفاعی را در گل‌گهر ببینیم.

1984357

گل‌گهر اعتقاد داشت در این مقطع زمانی نمی‌تواند بازیکنی در حد علیزاده جذب کند که توانایی و قدرت رهبری او در میانه زمین را داشته باشد و به همین دلیل با انتقال او مخالفت کرده تا روند خوبش را در دور برگشت هم دنبال کند.

مسیح زاهدی هم دیگر بازیکنی است که باشگاه گل‌گهر با جدایی او مخالفت کرده و نمایش موثر این مدافع میانی که در تمام 15 بازی دور رفت برای سیرجانی‌ها به میدان رفت و دو گل مقابل استقلال و سپاهان به ثمر رساند، کاری کرد تا سیرجانی‌ها با جدایی او مخالفت کنند و این بازیکن همراه تیمش در اردوی ترکیه حاضر شود.

با این شرایط باشگاه گل‌گهر سیرجان تمام بازیکنانی که احتمال جدایی آنها می‌رفت را حفظ کرده و حتی سعی دارد قراردادشان را برای فصل آینده هم تمدید کند تا شرایط بهتری در دور برگشت و سال بعد رقم بزند.

دیدگاه‌ها