کد خبر : 1998276 | 09 بهمن 1402 ساعت 15:53 | 30.7K بازدید | 26 دیدگاه

تماس با عبدی و هاشمیان

حمید استیلی مامور جذب مربی برای پرسپولیس!

سرمربی سابق پرسپولیس از سوی باشگاه مامور شده تا موافقت گزینه‌های باشگاه را برای حضور در کادر فنی این تیم بگیرد.

حمید استیلی مامور جذب مربی برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی پرسپولیس و البته بازگشت و سیدجلال و حفظ دیگر دستیاران ایرانی یحیی گل‌محمدی، باشگاه به دنبال دو مربی دیگر برای تکمیل کادر فنی می‌گردد.

در این میان از اوسمار هم نظر خواسته شده تا اگر گزینه‌ای به‌خصوص برای مربی دروازه‌بانی دارد مطرح کند اما باشگاه برای جذب مربی و دستیار اول راسا اقدام کرده است.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به حسین عبدی و وحید هاشیمان دو گزینه‌ای که برای دستیاری اوسمار مطرح شده نداشته و هیچ کدام از مدیران باشگاه با این دو مربی تماسی نداشته‌اند.

در عین حال جالب‌تر اینجاست که حمید استیلی که خودش سابقه سرمربیگری پرسپولیس را در کارنامه دارد از سوی باشگاه مامور شده تا با عبدی و هاشیمان تماس بگیرد و ابتدا این مسئله را با آنها طرح کند تا اگر آنها موافق باشند باشگاه وارد مذاکره رسمی با این مربیان شود.

در این بین ظاهرا وحید هاشمیان به استیلی جواب منفی داده و اعلام کرده به‌عنوان دستیار در کادر فنی پرسپولیس کار نمی‌کند اما استیلی موفق نشده با عبدی صحبت کند.

از سوی دیگر قرار است بعد از بازگشت تیم پرسپولیس از دبی جلسه‌ای بین اوسمار و درویش در این خصوص برگزار شود اما به نظر می‌رسد باشگاه برای دستیار اول خودش راسا اقدام می‌کند و احتمالا تنها اوسمار را در جریان تصمیماتش خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها