کد خبر : 1998393 | 10 بهمن 1402 ساعت 06:56 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

از بازی کنار مولر خسته نمی‌شوم

نویر: هواداران بایرن به ما فحش می‌دادند!

مانوئل نویر در گفت‌وگو با بیلد در مورد رابطه‌اش با هواداران بایرن مونیخ و بهترین دوستش در تیم صحبت کرده است.

نویر: هواداران بایرن به ما فحش می‌دادند!

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر پس از غیبت طولانی‌مدت بر اثر مصدومیت دوباره عنوان دروازه‌بان شماره یک بایرن مونیخ را به دست آورده است و می‌خواهد برای حضور در ترکیب اصلی آلمان در یورو ۲۰۲۴ پیش رو هم آماده باشد.

ستاره بایرن امروز در مصاحبه با نشریه بیلد حرف‌های جالبی زده است. او درباره رابطه‌اش با هواداران افراطی تیم گفت: «هنوز گروه‌ها یا تماشاگرانی در جایگاهی که برای هواداران افراطی است قرار می‌گیرند و گاهی اوقات چیزهایی را فریاد می‌زنند.

1984651

خارج از خانه، مانند بازی اخیر در بازل، چندین بار به من و بازیکنان توهین کردند. امیدوارم روابط بازیکنان و هواداران بهتر شده باشد، اما آنچه برای من مهم است این است که کل جامعه هواداران من را چگونه می‌بینند. اینکه آنها بدانند من چگونه برای باشگاه تلاش می‌کنم و همیشه سعی می‌کنم برای بایرن چه کارهایی انجام دهم برایم بسیار ارزشمند است.

من از باشگاه، تیم و حمایت‌هایی که از ما می‌شود، به‌خصوص از طرف هواداران بسیار سپاسگزارم. اوضاع از سال ۲۰۱۱ پیشرفت زیادی کرده است. من افتخار می‌کنم که عضوی از بایرن مونیخ هستم.»

نویر در آخر درباره بهترین دوستش در بایرن مونیخ گفت: «احتمالاً همه شما می‌دانید که من با چه کسی بیشتر از بقیه هم‌بازی بوده‌ام. توماس مولر. شما هرگز از او خسته نمی‌شوید، حتی سر کارت بازی‌مان. دیدنش هر روز خیلی خوب است. ما تقریباً همسن هستیم و قبلاً خیلی چیزها را با هم تجربه کرده‌ایم. ما نه‌تنها نبردهای زیادی را با هم در زمین تجربه کرده‌ایم، بلکه در زندگی خصوصی‌مان نیز همدیگر را می‌شناسیم.»

دیدگاه‌ها