کد خبر : 1998988 | 12 بهمن 1402 ساعت 13:20 | 49K بازدید | 95 دیدگاه

خشم از ستاره آرژانتینی: مثل مسی باش، نه رونالدو!

آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، از رفتارها و شادی پس از گل آلخاندرو گارناچو راضی نیست.

خشم از ستاره آرژانتینی: مثل مسی باش، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو هرگز کاری جز ابراز تحسین از لیونل مسی انجام نداده، اما در عین حال، همه از علاقه و عشق قلبی او به کریستیانو رونالدو و سبک بازی‌اش مطلع هستند. 

این بازیکن 19 ساله که در حال حاضر در منچستریونایتد توپ می‌زند، بارها پس از گل‌هایی که برای این تیم به ثمر رسانده شادی گل معروف رونالدو را تقلید کرده که این رفتار با انتقادهای بسیاری در آرژانتین همراه بوده است. 

دی‌ماریا در پاسخ به سوالی درباره این رفتار و شادی گل این بازیکن به روزنامه اوله گفت: «تنها کاری که هرگز انجام نخواهم داد این است که به سبک رونالدو خوشحالی کنم. اگر گلی بزنم، آن را به سبک مسی جشن خواهم گرفت. همیشه همین‌طور خواهد بود. 

1958935

گارناچو بازیکنی بسیار سریع است و توانایی‌های باورنکردنی دارد. او در حال کسب تجربه است و در تیم ملی می‌تواند چیزهای بسیاری یاد بگیرد و به رشد و پیشرفتش ادامه دهد. من فکر می‌کنم که او هم با تجربه بازی در کنار بازیکنان بزرگ رشد خواهد کرد. 

این بازیکن آینده درخشانی در پیش رویش دارد. او آینده بسیار جذابی در پیش دارد. همه چیز بستگی به خودش دارد. من حرف زیادی برای زدن در این باره ندارم اما حتما دلیلی دارد که او در این سن در منچستریونایتد بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها