کد خبر : 1999933 | 16 بهمن 1402 ساعت 12:18 | 41.2K بازدید | 83 دیدگاه

التعمری آماده برای تکرار نتیجه درخشان مقابل کره جنوبی

کری خوانی مهاجم اردن: فینال آسیا برای عرب‌ها‌ست!

موسی التعمری ستاره محبوب تیم ملی اردن معتقد است که برای تیمش فرقی نداشت که حریفشان استرالیا باشد یا کره!

کری خوانی مهاجم اردن: فینال آسیا برای عرب‌ها‌ست!

به گزارش "ورزش سه"، موسی التعمری ستاره تیم ملی اردن که در باشگاه مون پلیه فرانسه مشغول بازی است، در جام ملت‌های آسیا 2023 به تیمش کمک بسیار زیادی کرد تا بتواند برای نخستین‌بار در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد. موسی التعمری حالا در جدال مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی باید توانایی خودش را نشان دهد و در دوئل با ستارگان بزرگ فوتبال کره در نقش رهبر اردن ظاهر شود.

او ابتدا درباره فینال آسیا صحبت کرد و گفت: دوست دارم ما و قطر با غلبه بر ایران و کره جنوبی با یکدیگر رودررو شویم که این اتفاق برای فوتبال عرب یک اتفاق بسیار خاص خواهد بود. خیلی خوشحالم که برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال اردن به نیمه نهایی راه پیدا کردم. به همه این نفرات که در این مسیر ما را همراهی کردند، تبریک می‌گویم. کره با تمام توان می‌آید اما با هم می‌خواهیم در لوسیل حضور داشته باشیم تا در فینال بازی کنیم.

التعمری درباره جدال با کره جنوبی خاطرنشان کرد: درست است که رویارویی بسیار سختی خواهد بود، مخصوصاً که دیدیم تیم کره تسلیم نمی‍‌شود و تا آخرین ثانیه بازی می‌کند. فراموش نکنیم که عملکردی که ما داشتیم، ما را به نیمه نهایی رساند و قدم به قدم برای رسیدن به دیدار فینال تمرکز می‌کنیم. 

این دو تیم که در مرحله گروهی نیز با یکدیگر دیدار داشتند و حالا در نیمه نهایی قطعا با حساسیت بیشتری رودررو می‌شوند. مهاجم اردنی‌ها درباره این تقابل توضیح داد: تقابل بسیار متفاوتی خواهد بود و ما با استفاده از نکاتی که در اولین تقابل داشتیم و همچنین تصحیح برخی اشتباهات را در ذهن داشته باشیم. ما از رویارویی با هیچ تیمی ترسی نداریم و امیدوارم این‌بار موفق باشیم. معتقد هستم رویارویی با کره به ما اعتماد به نفس و انگیزه زیادی می‌دهد تا این بار بر آن غلبه کنیم و به دورترین نقطه ممکن یعنی فینال برسیم.

مهاجم اردنی‌ها که محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دارد، در بازی مقابل تاجیکستان در هنگام شادی پس از گل، مصدوم شد. وی با اشاره به مصدومیتش افزود: الحمدلله اوضاع خوب است. من برای بازی آماده هستم و مهم نیست که شما مصدوم بازی کنید یا نه. همیشه روی بازی تمرکز کنید و همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند تا هر آنچه دارند را برای اردن بدهند.

او درباره احتمال حضور استرالیا در نیمه نهایی به جای کره‌جنوبی گفت: ما منتظر برنده کره و استرالیا بودیم و در نهایت هم تیم کره به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافت. تیم ما ترسی از هیچ رقیبی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ندارد و پس از صعود تاریخی به این مرحله، توانایی رویارویی با هر حریفی را داریم.

دیدگاه‌ها