کد خبر : 1610066 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 21:02 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: برابر آژاکس به کمی شانس هم نیاز داریم

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آژاکس حاضر شد.

پوچتینو: برابر آژاکس به کمی شانس هم نیاز داریم


به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که به دشواری و با پیروزی دراماتیک برابر منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید، در دیدار رفت در لندن با یک گل مغلوب رقیب شگفتی ساز هلندی شد و حالا پوچتینو معتقد است فردا شب تاتنهام باید شروع بهتری نسبت به بازی رفت داشته باشد.

 

پوچتینو گفت: "آژاکس تیمی بسیار باکیفیت بوده و سرمربی بزرگی دارد، آنها شایسته حضور در اینجا بوده اند. هنگامی که شما در لیگ قهرمانان که سخت ترین رقابت در جهان محسوب می شود بازی کرده و به جمع چهار  تیم پایانی می رسید، حتما شما هم بسیار خوب بوده اید.

 

1403135

 

ما باید به بهترین نحو ممکن بازی کنیم و مطمئنا به کمی شانس هم نیاز داریم. ما باید از حضور در این مرحله لذت ببریم و در آغاز بازی همانند دور رفت ضعیف بازی نکنیم. بعد از بازی اول حالا ما اطلاعات بیشتری نسبت به حریف داشته و قصد داریم فوتبال خود را بازی کنیم و از آنها بهتر باشیم. ما فرصتی برای تمرین ضربات پنالتی نداشته ایم اما فکر خوبیست، شاید در آخرین تمرین این کار را انجام دادیم."

 

احتمال انتقال کریستین اریکسن به رئال مادرید: "با عرض پوزش من درباره شایعات صحبت نمی کنم. اریکسن بازیکنی است که ما علاقمند به حفظ وی هستیم و من علاقه ای به صحبت در مورد شایعات ندارم."

 

بازگشت سون هیونگ مین: "من فکر می کنم تمام بازیکنان مهم هستند. سون در اولین بازی حضور نداشت، اما این اتفاق نباید تکرار شود و او باید آرام باشد."

دیدگاه‌ها