کد خبر : 2002381 | 26 بهمن 1402 ساعت 16:13 | 86.2K بازدید | 102 دیدگاه

بازیکنان جدید سرخ‌ها نرسیدند؛

اولین ترکیب پرسپولیس با نظر اوسمار ویه‌را

اوسمار ویه‌را برای اولین‌بار در یک بازی رسمی ترکیب پرسپولیس را چینش کرد.

اولین ترکیب پرسپولیس با نظر اوسمار ویه‌را

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ می‌رود که سرخ‌ها پس از استعفای یحیی گل‌محمدی دوران جدیدی را آغاز کرده‌اند و دستیار سابق او، اوسمار ویه‌را پرسپولیس را هدایت می‌کند.

باتوجه به شکست‌های دور از انتظار پرسپولیس در بازی‌های دوستانه، هواداران پرسپولیس به کسب برد در شروع نیم فصل دوم بسیار حساس هستند و شاید یک نتیجه خوب فشار را از روی سرمربی برزیلی بردارد.

در این بازی باتوجه به پنجره بسته خبری از ستاره‌های جدید سرخ‌ها نخواهد بود و پرسپولیس با همان نفرات نیم فصل اول منهای عمری و سرلک که جدا شده‌اند به میدان می‌رود.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته و در غیاب عالیشاه که محروم است، بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد.

*در قلب خط دفاعی پرسپولیس گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی قرار دارند. دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی نیز دو مدافع کناری سرخ‌ها هستند.

*در شرایطی که میلاد سرلک به دلیل خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شده، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. مهدی ترابی و سعید صادقی نیز دو وینگر پرسپولیس هستند‌.

*سروش رفیعی در این بازی پشت مهاجم بازی می‌کند و شهاب زاهدی نیز در نوک خط حمله پرسپولیس با نظر اوسمار قرار گرفته است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:
علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی.

دیدگاه‌ها