کد خبر : 2003261 | 30 بهمن 1402 ساعت 13:52 | 40.5K بازدید | 32 دیدگاه

واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به ادعای حامدی‌فر

فرشید سمیعی می گوید که با تأیید نکونام و خطیر، مشکل حامدی فر قابل حل شدن است.

واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به ادعای حامدی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون وضعیت امید حامدی فر منتشر شده است. بازیکنی که در پایان دیدار برابر صنعت نفت اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی، حتی در تهیه وعده های غذایی اش مانده است که این صحبت ها با واکنش های زیادی همراه شد.

گفته می شود که قرارداد حامدی فر ابتدا 9 میلیارد بوده ولی باشگاه استقلال برای رعایت سقف بودجه، آن را به یک و نیم میلیارد کاهش داده و با این بازیکن توافق کرده که در صورت رضایت نکونام، رقم این قرارداد به چهار میلیارد برسد. اما حالا او خواستار دریافت هشت میلیارد تومان است.

شب گذشته فرشید سمیعی مهمان برنامه ورزشی شبکه خبر بود. او به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخت که یکی از موضوعات مورد بحث وی نیز پرونده امید حامدی فر  بود که او وعده داد این مسئله با تأیید نکونام و خطیر حل می شود.

سمیعی درباره حامدی فر گفت: صحبت‌های متناقضی طرح می‌شود. مثلا می‌گویند آقای آجورلو با وجود خدمات بسیار زیادی که داشته، در فصل دوم قرارداد آقای حامدی فر را زیاد بسته‌اند. البته‌ نمی‌دانند که خود آقای آجورلو قرارداد را نبسته و یک تیم مدیریتی دیگر بسته است. اول می‌گویند زیاد بسته و بعد می‌گویند چرا پول بازیکن را نمی‌دهند.

او ادامه داد: خب اگر زیاد بسته، پس کار ایشان درست است. به هر حال بازیکن با یک رقم بسیار پایینی در آن باشگاه قبلی بوده و بعد به استقلال آمده و به هر دلیلی آن قرارداد بسته شده است؛ مثلا قراردادش یک تا یکی و نیم میلیارد بوده که در صورت رضایت سرمربی و مدیرعامل به 2 و نیم میلیارد برسد. حالا اتفاقاتی در این فصل افتاده و امیدوارم با حمایت مدیرعامل و با تایید نظر آقای نکونام، مشکل ایشان حل شود.

دیدگاه‌ها