کد خبر : 2003325 | 30 بهمن 1402 ساعت 19:10 | 21.6K بازدید | 13 دیدگاه

مقابل اسپانیا غافلگیر شدیم؛

سرمربی ساحلی: ایتالیا یا امارات برایمان فرقی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آستانه مصاف سوم گفت‌وگویی درباره شرایط تیم و بازیکنان و همین‌طور حریف بعدی انجام داده است.

سرمربی ساحلی: ایتالیا یا امارات برایمان فرقی ندارد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال ساحلی ایران موفق شد با کسب دو پیروزی پیاپی صعودش را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی مسجل کند.
علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در گفت‌وگویی حرف‌هایش را با اشاره به دو بازی ایران مقابل اسپانیا و آرژانتین آغاز کرد و گفت: خوشختانه دو بازی مقابل اسپانیا و آرژانتین را با موفقیت پشت سرگذاشتیم و به جمع 8 تیم نهایی جام جهانی صعود کردیم. البته کمی شرایط ما متفاوت هم بود. ما مخصوصا در بازی با اسپانیا غافلگیر شدیم و این غافلگیری به دلیل ماسه‌ای است که در جام جهانی استفاده می‌شود. من قبلا هم گفته بودم که ما در جام جهانی با ماسه‌ای مواجه هستیم که ماسه‌ای بلند است و سطح ماسه زیاد است و این باعث می‌شود بازیکنان ایرانی با مشکل مواجه شوند. بازی اول این مشکل برای ما پیش آمد و به همین دلیل تمام تلاشمان را کردیم که با شرایط وقف پیدا کنیم و خدا را شکر هم کادرفنی و بچه‌ها بازی را مدیریت کردند و توانستیم اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست دهیم.
علی نادری درباره بازی مقابل آرژانتین هم گفت: در بازی دوم مقابل آرژانتین، کاملا با شرایط سازگار شده بودیم و خیلی هم بازی را شروع کردیم و در نهایت هم بردیم تا به جمع 8 تیم برتر جهان راه پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی امروز مقابل تاهیتی به بخش رسانه‌ای تیم ملی گفت: امروز هم با تاهیتی که یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است، بازی داریم و سابقه برگزاری جام جهانی را دارد و دو بار هم به فینال جام جهانی رسیده است و کاملا تیم قدرتمند و قابل احترامی است. اما ما هم ایران هستیم و سطح توانایی فنی بازیکنان ایران هم سطح بالایی است و می‌رویم تا امروز یک بازی باکیفیت را به نمایش بگذاریم.

1968549

نادری درباره غیب اکبری و میرشکاری گفت: امروز دو بازیکنمان را به دلیل دو اخطاره شدن در اختیار نداریم که من فکر می‌کنم به دلیل شرایط داوری این اتفاق افتاد و به نظر من هر دو بازیکن که اخطار گرفتند و دو اخطاره شدند، حقشان اخطار نبود. ما اعتراض هم کردیم و فیلم بازی‌ها را هم به فیفا ارائه کردیم اما در نهایت تغییری حاصل نشد و امروز با ده بازیکن بازی می‌کنیم. تیم ما اینقدر قوی هست و بازیکنان آنقدر کیفیت دارند که بدون این دو بازیکن هم بچه‌ها می‌توانند جای خالی‌شان را پر کنند و بازی خوب و باکیفیتی به نمایش بگذارند تا خللی به کارمان وارد نشود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه D3 و حمایت از تیم ملی گفت: ما هر موقع در امارات بازی داشته‌ایم تماشاگران ایرانی همیشه از ما حمایت کرده‌اند و سنگ تمام گذاشته‌اند و لطف کرده‌اند. این دو بازی هم واقعا از ما حمایت کردند که از تک تک آنها تشکر می‌کنم. از نظر روحی و روانی خیلی به این حمایت‌ها احتیاج داریم و امیدوارم در هر بازی به همین روند ادامه بدهند تا تیم با شارژ روحی مناسبی در زمین حاضر شود و به موفقیت برسد.
نادری در پایان درباره حریف احتمالی تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی گفت: ما برای رسیدن به موفقیت، بازی به بازی پیش می‌رویم. در حال حاضر فقط به تاهیتی فکر می‌کنیم و با توجه به اینکه در بازی دوم، تیم‌های صعود کننده به جمع چهار تیم مشخص شد و معلوم شد که یا با امارات بازی می‌کنیم یا با ایتالیا. البته برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل ایتالیا قرار بگیریم یا امارات و در مرحله یک چهارم هر کدام از این تیم‌ها حریف ما شوند، ما با تمام قوا به میدان می‌رویم تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم. اینجا همه بازیکنان تیم در حال زحمت کشیدن هستند و از جان مایه می‌گذارند و امیدوارم که به نحو احسن از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قدردانی شود.

دیدگاه‌ها