کد خبر : 2003457 | 01 اسفند 1402 ساعت 09:57 | 48.6K بازدید | 36 دیدگاه

حمله به بارسا: بازی گزینه رئال را نخور!

دیدار دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با نمایندگان آلفونسو دیویس بسیار خبرساز شده است.

حمله به بارسا: بازی گزینه رئال را نخور!

به گزارش "ورزش سه"، دیویس با درخششی که در ترکیب بایرن مونیخ داشت توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است و دیگر تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد. 

در چند ماه اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پایان فصل جاری مطرح شده بود، خصوصا که تلاش مدیران بایرن برای تمدید قرارداد او به نتیجه نرسیده و به نظر می‌رسد که دیگر تصمیمی برای بر تن کردن پیراهن این تیم در فصل آینده ندارد. 

با این حال، در طول این مدت همیشه از رئال مادرید به عنوان مقصد اصلی این ستاره کانادایی نام برده شده بود ولی انتشار اخبار مذاکرات نمایندگان او با مدیران بارسا باعث شد که جنجال بسیاری پیرامون او به راه بیفتد. 

1992737

آدرین سانچز، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به بارسلونا، از این روند راضی نیست و معتقد است که این اتفاقات تنها شرایط و فشار را روی این باشگاه بیشتر خواهد کرد. 

او با اشاره به اخبار منتشر شده در این باره گفت: «احساس من درباره دیدار دکو با نمایندگان و مدیر برنامه دیویس این است که ما یک بار دیگر در حال بازی خوردن از واسطه‌ها هستیم. این دیدار در میانه مذاکرات آنها با رئال مادرید تنها می‌تواند فشار را بیشتر کند.»

دیدگاه‌ها