کد خبر : 2003487 | 01 اسفند 1402 ساعت 12:58 | 13.4K بازدید | 22 دیدگاه

خط و نشان برای لیورپول: ما تسلیم نمی‌شویم!

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده و این تیم حاضر نیست تسلیم شود.

خط و نشان برای لیورپول: ما تسلیم نمی‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در چند هفته اخیر روند خوبی را در پیش گرفته و موفق شده است بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس برگردد. 

شاگردان میکل آرتتا این هفته با پنج گل برابر برنلی به پیروزی رسیدند تا نشان دهند که مشکل گلزنی که از ابتدای فصل با آن درگیر بودند هم تا حد زیادی حل شده است و هواداران این تیم می‌توانند به آنها در ادامه فصل امیدوار باشند. 

اودگارد در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: «من فکر می‌کنم این همان چیزی بود که در چند هفته پیش از وقفه زمستانی در آن مشکل داشتیم. موقعیت زیادی خلق می‌کردیم اما نمی‌توانستیم گل بزنیم و این مشکل بزرگی بود. 

1987477

اما در طول چند بازی اخیر مقابل دروازه عالی عمل کردیم. بازیکنان بسیاری حالا در محوطه جریمه حریف حضور دارند و موقعیت‌های زیادی هم به وجود می‌آید. همه چیز عالی بوده است. نمایشی که در بازی آخر داشتیم عالی بود و بار دیگر نشان دادیم که خیلی خوب بازی می‌کنیم. 

ما باید به همین روند ادامه دهیم. هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده است و ما می‌توانیم در بسیاری از جهات پیشرفت کنیم. فکر می‌کنم روحیه همه بازیکنان همین است. ما فقط باید به همین روند ادامه دهیم و پیشرفت کنیم و تسلیم نشویم.»

دیدگاه‌ها