کد خبر : 2004102 | 03 اسفند 1402 ساعت 22:04 | 39.8K بازدید | 4 دیدگاه

متئو دارمیان:

آن فینال دردناک لیگ قهرمانان را بارها نگاه کردم

متئو دارمیان، مدافع اینتر، از حضور در این باشگاه خوشحال است و رویای خداحافظی با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال را دارد.

آن فینال دردناک لیگ قهرمانان را بارها نگاه کردم

به گزارش "ورزش سه"، متئو دارمیان در مصاحبه جدیدش به باخت اینتر در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، دوران حضورش در منچستریونایتد و رابطه‌اش با ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته اشاره کرد.

این مدافع ایتالیایی در اکتبر 2020 از پارما با انتقالی قرضی به اینتر پیوست در پایان همان فصل قراردادش دائمی شد. او به یکی از بازیکنان مهم اینتر در ترکیب این تیم تبدیل شد و در سال‌های اخیر نقش موفقی در این تیم داشته است.

دارمیان هنوز هم بازیکنی کلیدی در ترکیب شمرده می‌شود و 2300 دقیقه در فصلی که اینتر برای قهرمانی ایتالیا و اروپا می‌جنگد، بازی کرده است. قرارداد او با این باشگاه تا ژوئن 2025 ادامه دارد.

دارمیان در مصاحبه با رادیو سری A درمورد نتایج فصل گذشته اینتر گفت: "ما فراز و نشیب‌های زیادی در لیگ داشتیم، ثبات لازم را نداشتیم. تیم قدرتمندی هستیم، همیشه متحد بوده‌ایم، در قسمت دوم فصل ارزش‌هایمان را نشان دادیم و به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم. شکست در فینال خیلی دردناک بود، ما در رسیدن به یک رویا بسیار نزدیک بودیم اما حتی شکست‌ها هم می‌توانند به شما درس بدهند و خوب باشند. من آن مسابقه را بارها تماشا کرده‌ام ولی متأسفانه پایان آن را نمی‌توان تغییر داد. هر چه بیشتر به آن نگاه کنید، بیشتر از انجام یک نمایش عالی آگاه می‌شوید."

1993740

بولت استقلالدوران حضور در منچستریونایتد؟

منچستریونایتد و انگلیس را انتخاب کردم زیرا می‌خواستم با چالش جدیدی روبرو شوم. تا امروز به کاری که انجام دادم بسیار افتخار می‌کنم. من در مورد آن انتقال مشتاق بودم و امروز می‌توانم بگویم که به کاری که انجام دادم افتخار می‌کنم. اگر نگوییم لیگ برتر بزرگترین لیگ جهان است، پر از قهرمانان بزرگ است.

بولت استقلالرابطه با ژوزه مورینیو؟

من همیشه رابطه خوبی با ژوزه داشته‌ام. من همیشه به مربیانم احترام گذاشته‌ام. رابطه صمیمانه‌ای بین ما وجود داشت، آن‌ها (نیمکت نشینان) انتخاب‌هایی بودند که او باید انجام می‌داد و در آن لحظه او بازیکنان دیگر را ترجیح می‌داد. آیا درباره اینتر صحبت کردیم؟ بله گاهی در مورد اینتر صحبت می‌کردیم. خاطرات خوبی از او وجود داشت، شنیدن صحبت‌های او درباره اینتر که اینجا تاریخ‌سازی کرده بود، لذت‌بخش بود.

بولت استقلالرابطه با آنتونیو کونته؟

من قبل از ورودم به اینتر با هم صحبت کردیم. او از نقشی که می‌خواست بازی کنم به من گفت. دوران کرونا بود، همه چیز به تعویق افتاد و من بعد از سومین هفته، در فیفادی، رسیدم. دقیقاً لحظه‌ای را به یاد می‌آورم که بازیکن اینتر شدم، زمانی که در اولین روز پس از امضای قرارداد به آپیانو پیوستم. برای من خیلی احساسی بود، وقتی فصل جدید را شروع می‌کنم، همیشه سعی می‌کنم رویکرد مثبتی داشته باشم. آنتونیو کونته برای من مربی بسیار مهمی بود، او به من اجازه داد قهرمان شوم، اولین سال حضورم در اینتر مصادف شد با بردن اسکودتو، فقط می‌توانم از او تشکر کنم.

1993741

بولت استقلالقهرمانی در سری A با اینتر؟

به یاد دارم در ابتدای فصل، فراز و نشیب‌ها با نتایج ناامیدکننده‌ای همراه بود. گام مهم را مقابل ساسولو برداشتیم، جایی که ما 0-3 برنده شدیم. در طول هفته در یک جلسه به خودمان گفتیم که برای برنده شدن باید خودمان باشیم، از آنجا صعود شروع شد که به ما امکان برد را داد. در آن جلسه که همه صحبت کردیم، می‌توانستیم تمایلی را که تیم برای انجام کار مهمی داشت، احساس کنیم. اسکودتو چیزی خاص است، قهرمانی هرگز آسان نیست، همه چیز پشت آن کار و فداکاری قرار می‌گیرد.

بولت استقلالدر اینتر بازنشسته می‌شوی؟

امیدوارم در سال‌های آینده به پوشیدن این پیراهن ادامه دهم، برای من آن‌ها مانند خانواده دومم هستند. زمان توقف بالاخره می‌رسد، من هنوز به دوران بعد از فوتبالم فکر نکرده‌ام. من دوست دارم در دنیای فوتبال بمانم اما امروز از من نخواهید مربیگری کنم. آیا اینتر آخرین باشگاه دوران حرفه‌ای من خواهد بود؟ خیلی خوب است، نمی‌دانم در چند سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما این یک رویاست.

دیدگاه‌ها