کد خبر : 2004142 | 04 اسفند 1402 ساعت 03:59 | 16.6K بازدید | 20 دیدگاه

احتمال یک تغییر بزرگ بعد از جابه‌جایی اجباری

دابو ستاره جدید قلب دفاع سپاهان

ستاره آفریقایی سپاهان در ریاض در پست جدید درخشان ظاهر شد.

دابو ستاره جدید قلب دفاع سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جالب و ویژه ژوزه مورایس و بعد از محرومیت محمد دانشگر که در بازی رفت مقابل الهلال از بازی اخراج شده بود دابو به قلب دفاع سپاهان رفت و در پستی جدید نقش آفرینی کرد و با وجود شکست در این مسابقه از مورایس و هواداران سپاهان نمره قبولی گرفت.
هافبک بورکینافاسویی سپاهان که با شماره 6 در پست 6 بازی می‌کند با تسلط خاصی در قلب دفاع تیمش کنار سیاوش یزدانی بازی کرد آن هم در شرایطی که مهاجمان شاخصی مثل مالکوم و میتروویچ مقابلش بازی می‌کردند.
این هافبک 31 ساله با وجود تغییر پست از 6 به 5 اما فوق‌العاده خونسرد و بدون استرس در پست جدید بازی می‌کرد آن هم در شرایطی که به‌صورت طبیعی قرار گرفتن مقابل الهلالی که در خانه و مقابل تماشاگرانش بازی می‌کند کار بسیار دشواری است.
دابو در کنار سیاوش یزدانی عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید اگر اخراج زوج او در مرکز خط دفاع اتفاق نمی‌افتاد شب رویایی این بازیکن که در فوتبال فرانسه رشد کرده تکمیل می‌شد. او بعد از ده نفره شدن تیمش کنار امید نورافکن در مرکز خط دفاع بازی کرد و انگار دو هافبک میانی سپاهان با هم یک خط عقب رفته بودند تا با یک ترکیب کاملا جدید مقابل الهلال بایستند که نشد.
با این وجود هیچ بعید نیست مورایس در بازگشت به لیگ برتر و در شرایط پیچیده خط میانی تیمش دابو را یک خط به عقب‌تر ببرد و به عنوان مدافع میانی از او بازی بگیرد.
با وجود ترانسفر محمد قربانی در مرکز خط میانی سپاهان همچنان ترافیک وجود دارد و با بازگشت امید نورافکن، او در کنار محمد قربانی و محمدجواد حسین‌نژاد قابلیت حضور در ترکیب اصلی را دارند، شاید مورایس وسوسه شود که از دابو در مرکز خط دفاع بازی بگیرد و از پتانسیل بالای او در این پست استفاده کند.

دیدگاه‌ها