کد خبر : 2005357 | 09 اسفند 1402 ساعت 11:58 | 9.7K بازدید | 11 دیدگاه

هشدار به ستاره‌های آلمان: شاید در یورو نباشید!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد تغییراتی را در ترکیب این تیم اعمال کند.

هشدار به ستاره‌های آلمان: شاید در یورو نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 از خرداد ماه سال آینده به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد و مدیران فوتبال این کشور امیدوار هستند که حضور ناگلزمان بتواند به آنها کمک کند. 

انتخاب این مربی جوان موافقان و مخالفان بسیاری داشت اما او در تلاش است تا بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند و به تیم ملی کشورش کمک کند تا بتواند پس از چند سال ناکامی بار دیگر به جمع قدرت‌های برتر قاره اروپا برگردد.
 
همه منتظر دیدن عملکرد این سرمربی سابق بایرن مونیخ روی نیمکت این تیم هستند و به نظر می‌رسد که او هم برنامه‌های خاصی را برای استفاده از بازیکنانی که در اختیار دارد ریخته باشد اما شاید تصمیماتش بدون شگفتی و غافلگیری هم نباشند. 

1988734

روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که این احتمال وجود دارد که بازیکنانی مانند لئون گورتسکا، سرژ گنابری، امره جان، نیکو اشلاتربک، نیکلاس زوله و متس هوملز جایی در فهرست بازیکنان دعوت شده برای حضور در یورو 2024 نداشته باشند. 

ناگلزمان پیش از این مدعی شده بود که بعضی از بازیکنانی که اکثر مردم منتظر حضورشان در ترکیب تیم ملی هستند، اصلا به اردو دعوت نخواهند شد و انتظار می‌رود که تغییرات گسترده‌ای در این تیم در راه باشد.

دیدگاه‌ها