کد خبر : 2005820 | 11 اسفند 1402 ساعت 14:47 | 7.6K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت کاپیتان سپاهان پس از غیبت محسوس

سیدمحمد کریمی کاپیتان طلایی پوشان که در بازی مقابل استقلال مصدوم بود دوباره مقابل شمس آذر به ترکیب طلایی پوشان باز خواهد گشت.

بازگشت کاپیتان سپاهان پس از غیبت محسوس

به گزارش "ورزش سه"، غیبت سیدمحمد کریمی کاپیتان طلایی پوشان در دیدار مقابل استقلال اصلا نتیجه خوبی برای سپاهانی‌ها نداشت؛ سپاهان در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال در حضور محمد کریمی و قبل از اخراج به خوبی میانه زمین را در اختیار داشت و با فوتبالی که ارائه کرد با ایجاد خلق موقعیت‌های خوب امیدوار به شکست الهلال بود. محمد کریمی هم به خوبی در این دو دیدار نقش رهبری سپاهانی‌ها را ایفا کرد و می‌توان گفت بازی بی‌نقصی مقابل حریف قدرتمند خودشان به نمایش گذاشت تا جایی که در بازی برگشت سرمربی الهلال هافبک ملی پوش خودشان محمد کانو را که عملا میانه زمین را به کریمی باخته بود تعویض کرد. اوج کار کریمی در بازی رفت پاس فوق‌العاده‌ای بود که فرشاد احمدزاده قدر آن را ندانست و در بازی برگشت چندین توپ‌گیری فوق‌العاده از الهلالی‌ها داشت.

بر خلاف بازی الهلال اما سپاهانی‌ها در مقابل استقلال در  میانه زمین مالک بازی نبودند و نسبت به سایر دیدارهایشان امید گل کمتری ایجاد کردند؛ غیبت کریمی را شاید بتوان یکی از دلایل تاثیرگذار در این موضوع دانست تا نقش رهبری کریمی در میانه میدان طلایی پوشان بیش‌تر از هر زمانی نمود پیدا کند البته با جدایی قربانی هم وظیفه کاپیتان سپاهانی‌ها سنگین‌تر از همه شش سالی که او در سپاهان بوده شده است.

نکنه جالب توجه در مورد کریمی اتمام قرارداد وی با طلایی پوشان است و این که اگر با سپاهانی‌ها تا قبل از اتمام فصل قرارداد خود را تمدید نکند قطعا گزینه جذابی برای سرخابی‌ها و تراکتور و حتی تیم‌های حوزه خلیج فارس خواهد بود.

دیدگاه‌ها