کد خبر : 2006219 | 13 اسفند 1402 ساعت 12:57 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

بالاخره امتیاز 40 هزار پادشاه ثبت شد

رکورد جادویی NBA به نام لبران جیمز (عکس)

لبران جیمز همانطور که پیش‌بینی می‌شد در بازی بامداد امروز تیمش به رکورد 40 هزار امتیاز در تاریخ NBA دست یافت.

رکورد جادویی NBA به نام لبران جیمز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صحبت از رسیدن به 40 هزار امتیاز و شکستن رکورد کریم عبدالجبار شاید تا چند سال قبل یک رویا برای هر بسکتبالیست در NBA بود، اما لبران جیمز با درخشش ادامه‌دار خود ثابت کرد لقب "پادشاه" برازنده اوست. 

اسطوره تکرار نشدنی بسکتبال جهان و تیم لس‌آنجلس لیکرز، موفق شد در بازی امروز صبح لیکرز مقابل دنور ناگتس که با پیروزی ۱۲۴ - ۱۱۴ دنور همراه شد، ۲۶ امتیاز، ۹ پاس گل و ۴ ریباند را به ثبت رسانده و از مرز ۴۰ هزار امتیاز در تاریخ NBA عبور کند. پادشاه نخستین بازیکن تاریخ بسکتبال در لیگ NBA است که از مرز ۴۰ هزار امتیاز عبور کرد و او که بیست و یکمین فصل حضور متوالی خود در NBA را تجربه می‌کند، امتیاز آورترین بازیکن تاریخ است.

1997187

فوق ستاره بسکتبال جهان بعد از ثبت این رکورد جادویی گفت: جیمز که هم اکنون با ۴۰ هزار و ۱۷ امتیاز صاحب رکورد امتیاز آورترین بازیکن تاریخ است، بعد از ثبت این رکورد گفت: "زمانی که وارد لیگ شدم، هرگز به شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ NBA فکر نمی‌کردم و این اتفاق به‌صورت طبیعی رخ داد. من فقط هر بازی تلاش کردم بهترین کار و درست‌ترین کار را انجام دهم و هم اکنون نیز می‌توانم توپ را به امتیاز تبدیل کنم. تا زمانی که در زمین حضور دارم و بازی می‌کنم همین کار را انجام خواهم داد."

دیدگاه‌ها