کد خبر : 2007151 | 17 اسفند 1402 ساعت 06:25 | 18K بازدید | 5 دیدگاه

آرزوهای بزرگ رکورددار بازی در مس رفسنجان

بازیکنی که چپ‌‌پاهای لیگ را جا گذاشت (عکس)

میثم تیموری با پیراهن مس رفسنجان یک رکورد جالب را در فصل جاری ثبت کرده است.

بازیکنی که چپ‌‌پاهای لیگ را جا گذاشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ مس رفسنجان با وجود اینکه مصدومیت مچ پایش هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده بود، بازی با استقلال را از دست نداد و با وجود دردی که داشت برای مس رفسنجان مقابل تیم سابقش به میدان رفت.

میثم تیموری با فیکس شدن دوباره در ترکیب مس، حالا یک رکورد جالب را در جمع رفسنجانی‌ها به جا گذاشته است. او تنها بازیکن مسی‌ها در فصل جاری محسوب می‌شود که در همه مسابقات (لیگ برتر و جام حذفی) از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

تیموری که در این فصل یکی از خوب‌های مس رفسنجان بوده، در پست دفاع چپ تاثیرگذاری زیادی برای تیمش داشته و از نظر بازی کردن در ترکیب اصلی جزو بهترین مدافعان چپ لیگ برتر به شمار می‌رود.

1998636

این بازیکن باتجربه حالا در شرایطی که به پختگی لازم برای بازی در لیگ برتر رسیده، هنوز آرزوهای زیادی دارد. تیموری که چندی قبل در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کرده بود بتواند پیراهن تیم ملی را برتن کند، همچنان برای تحقق این هدف امید دارد و تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

بی‌شک محرم نویدکیا هم خوشحال است که یک بازیکن آماده در پست دفاع چپ مثل تیموری در اختیار دارد؛ بازیکنی که باوجود چپ پاهای سرشناس دیگر در مس همیشه به واسطه آمادگی بالا گزینه اول بازی در ترکیب اصلی مس رفسنجان است‌.

دیدگاه‌ها