کد خبر : 2007397 | 18 اسفند 1402 ساعت 06:33 | 39.3K بازدید | 14 دیدگاه

لباس جهانبخش را از رختکن برداشتند (عکس)

وینگر ایرانی فاینورد هلند فعلا شرایط حضور در مسابقات را ندارد.

لباس جهانبخش را از رختکن برداشتند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش آخرین بار در روز ششم اسفندماه در هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند مقابل آلمره سیتی به میدان رفت، اما پس از آن به دلیل آسیب دیدگی فرصت حضور در دیدارهای بعدی فاینورد را به دست نیاورد و در دو مسابقه پیاپی غایب بوده که این شرایط حداقل دو هفته دیگر برای او ادامه دارد.

وینگر ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند 10 بار به میدان رفته و یک پاس گل داده، پس از جام ملت‌های آسیا امیدوار بود همراه با باشگاهش به شرایط خوبی برسد، اما از رقابت‌های لیگ اروپا کنار رفتند و خودش هم بخاطر مصدومیت نمی‌تواند در رقابت‌های داخلی حاضر باشد تا لباس این بازیکن از رختکن تیمش برداشته شود.

1999030

علیرضا جهانبخش پس از دیدار مقابل آلمره سیتی که حضور تعویضی در زمین داشت، در مسابقه جام حذفی برابر خرونینگن و بازی حساس در لیگ اردیویسه هلند با آیندهوون حضور پیدا نکرد که مصدومیت او همچنان ادامه دارد.

این وینگر ایرانی که بخاطر مصدومیت اردوی بعدی تیم ملی ایران را هم از دست می‌دهد، در 14 مسابقه تیمش در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند بنابر دلایل مختلف غایب بوده که این شرایط برای او ادامه خواهند داشت.

دیدگاه‌ها