کد خبر : 2007798 | 19 اسفند 1402 ساعت 15:43 | 95.3K بازدید | 55 دیدگاه

دست از سر او بردارید

آنچلوتی: به عمرم موردی مشابه وینیسیوس ندیده‌ام

کارلو آنچلوتی معتقد است بیش از اندازه در مورد وینیسیوس بی‌انصافی می‌شود و او در واقع قربانی اصلی است.

آنچلوتی: به عمرم موردی مشابه وینیسیوس ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو یک بازی حساس برابر سلتاویگو پیش رو دارد. بعد از نمایش بد مقابل لایپزیش و به خصوص برد دیشب بارسا، رئال باید واکنش فوری نشان دهد. اختلاف بارسا با رئال به 5 امتیاز کاهش یافته و رئال باید این بازی را ببرد تا همه چیز را به روال قبلی برگرداند.

1996536

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «در این مقطع از فصل انگیزه همه تیم‌ها بالاست. یک‌سری برای سقوط نکردن می‌جنگند و برخی تیم‌ها نیز برای قهرمانی و کسب سهمیه در تلاشند. این وضعیت فعلی سلتا و رئال است. این دوره مهمی از فصل است. ما باید نگرش و رویه دیگری را نشان دهیم. در آخرین بازی برابر لایپزیش خوب بازی نکردیم. برابر هوادارانمان، ما باید متفاوت کار کنیم.»

افت محسوس تیم؛ سه تساوی در 5 بازی اخیر: «بعد از بازی با خیرونا کمی بیشتر از همیشه در بازی‌ها متحمل رنج شده‌ایم. بله، ممکن است سطح ما کمی افت کرده باشد. این باعث می‌شود فکر کنیم تا ببینیم چه کاری باید بهتر انجام دهیم. ما نگران نیستیم، اما شرایط را خوب ارزیابی می‌کنیم و بیشترین انتقاد ممکن را از خودمان داریم.»

محرومیت جود بلینگام: «ما درخواست تجدید نظر دادیم چون فکر می‌کنیم دو جلسه اغراق آمیز است. او به کسی توهین نکرد ولی در گزارش داور چنین چیزی آمده است. آنها شیوه تهاجمی نزدیک شدن او به داور را ارزیابی کرده‌اند. بلینگام مانند همه اعتراض کرد و بسیاری این کار را شدیدتر از او انجام می‌دهند. ما فکر می‌کنیم که این محرومیت درست نیست.»

1998745

وینیسیوس: «کمی به عقب نگاه کردم و موردی مثل او را پیدا نکردم. او را لگد می‌زنند، علیهش سوت می‌زنند و توهین می‌کنند. او چه کار باید بکند؟ گل می‌زند و پاس گل می‌دهد. همه کاری که باید انجام دهد همین است. باید نگرش خود را با وینیسیوس تغییر دهیم. هیچوقت اتفاق نیفتاده که بازیکنی با استعداد بالا دچار این اتفاقات شود. در وایکاس ضربه کاراته‌ای به سرش زدند و آن حرکت حتی یک کارت زرد هم نداشت و حالا برایش کارت قرمز می‌خواهند، آن هم برای یک هل دادن مقابل لایپزیش. به عمرم این‌همه بی‌انصافی در مورد یک بازیکن ندیده‌ام.»

ادعای آسپاس در مورد توزیع پول حاصل از انتقال امباپه در میان تیم‌های لالیگا: «موضوعی است که نمی‌فهمم، حرفی برای گفتن ندارم، حرف آسپاس را نفهمیدم.»

بازی هر سه روز یک‌بار: «ما کمی افت کرده‌ایم، اما بازی‌های کمتر در طول هفته به ما اجازه می‌دهد تقریباً کل تیم را ریکاوری کنیم. در طول استراحت، میلیتائو و کورتوا را ریکاوری کردیم.»

رودریگو: «داستان او در اینجا یک داستان موفقیت آمیز بوده و او به ما اجازه داده است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. رودریگو همیشه به تیم کمک کرده است. امسال او تداومی در گلزنی نداشته، اما عملکردش در دیگر موارد خوب بوده است. وقتی ما به گل نیاز داشته باشیم، رودریگو این کار را انجام خواهد داد چون همیشه در جای درست قرار دارد.»

براهیم و احتمال بازی برای تیم ملی مراکشی: «ما در این مورد صحبت نکرده‌ایم، این یک موضوع شخصی است. او در مورد آن فکر می‌کند، اما من در مورد این قضیه با او صحبت نکرده‌ام.»

1997184

تا اواخر مارس بدون بلینگام: «ما بازیکنی ارزشمند که همیشه درون محوطه جریمه منتظر استفاده از توپ‌های دوم است را از دست می‌دهیم. او اینگونه باعث تفاوت در لالیگا شده است.»

خستگی روانی تیم: «من چنین چیزی گفتم؟ یادم نیست. شاید در بازی‌هایی مثل بازی با لایپزیش، یک برتری کوچک باعث شود تیم بازی را کمتر جدی بگیرد. بله، تیم کمی نگران کننده بازی کرد، اما فکر نمی‌کنم این نتیجه یک خستگی روحی بود، اما با این تفکر که پیش هستیم و شانس بالایی برای صعود داریم وارد زمین شدیم و این قبلاً هم اتفاق افتاده است. در گذشته، مقابل شالکه، مقابل چلسی.»

تغییرات در ترکیب اصلی: «ممکن است چهارشنبه بخواهم همه را تغییر دهم، پنجشنبه کمی کمتر و یکشنبه... مشخصا باید از بازیکنان سرحال‌تر در ترکیب استفاده کرد.»

دیدگاه‌ها