کد خبر : 2008074 | 20 اسفند 1402 ساعت 22:18 | 8.2K بازدید | 5 دیدگاه

خلیلی: دربی می‌تواند قهرمان را مشخص کند

محسن خلیلی در مورد تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس صحبت کرد.

خلیلی: دربی می‌تواند قهرمان را مشخص کند

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: سعی کردیم روز به روز شرایط را برای نونهالان، نوباوگان و عزیزانی که دوست دارند در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت بکنند، آسان‌تر کنیم تا بتوانند دیده بشوند. در استعدادیابی‌های اوایل فصل اکثر کسانی که از شهرستان‌ها می‌آمدند از رفت و آمد و اسکان گله داشتند که ما در جلسات‌مان با هیئت مدیره در این باره بحث کردیم. خیلی از جوانان دوست دارند که به آکادمی اضافه و دیده بشوند. روزی ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر برای تست حضور پیدا می‌کردند و خیلی‌ها به دلیل طولانی شدن زمان یا خستگی استعدادیاب‌ها یا استرس نمی‌توانستند آنطور که باید خودشان را نشان بدهند.

ویدئو: 327017

او در مورد شرایط تیم بزرگسالان گفت: الحمدالله شرایط خوب شده است. بچه‌ها در نیم فصل دوم شرایط ایده‌آل و روحی و روانی خوبی دارند. بازی‌های گذشته باعث شده تا تیم شرایط ایده‌آلی نسبت به گذشته پیدا کند. بچه‌ها از بار استرس و فشار قبل از شروع نیم‌ فصل دوم خارج شده‌اند. این بازی‌های پرگل باعث امیدواری بیشتر هواداران برای پیروزی در دربی شده است. همه بازیکنانی که شرایط دربی را حس کردند می‌دانند حتی در شرایط ایده‌آل هم ممکن است در دربی نمایش خوبی ارائه ندهند که به بحث روحی روانی برمی‌گردد‌. حساسیت دربی بالاست چون دو تیم در بالای جدول هستند و می‌تواند شرایط قهرمان فصل هم مشخص کند.

او راجع به خوابگاه تیم‌های پایه توضیح داد: ما سه سالی است یک خوابگاه ۲۰ نفره در ورزشگاه درفشی‌فر دایر کرده‌ایم و صبحانه، نهار و شام در خدمت همه عزیزان شهرستانی هستیم‌. ما ۲۰ بازیکن شهرستانی هم داشتیم که خارج از ورزشگاه درفشی‌فر بودند. اکثر شما در جریان مسائل مالی پرسپولیس و دریافتی تیم بزرگسالان و بدهی‌های میراث مدیران قبلی و قراردادهای بحث برانگیز هستید که بارها باعث متضرر شدن بازیکنان و تیم‌های پایه شده است. روز به روز بهتر می‌شویم و با اجرا کردن برنامه‌های اقتصادی در سال‌های آینده شرمنده بچه‌های پایه نباشیم.

دیدگاه‌ها