کد خبر : 2008209 | 21 اسفند 1402 ساعت 13:17 | 24.6K بازدید | 30 دیدگاه

اظهارات هیجان‌انگیز در پخش زنده

بایرن از جدایی توخل پشیمان می‌شود

برد 3-0 در بازی برگشت چمپیونزلیگ مقابل لاتزیو و پیروزی 8-1 در بوندسلیگا مقابل ماینتس. پس از اعلام جدایی توماس توخل، بایرن به مسیر خود بازگشته است.

بایرن از جدایی توخل پشیمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست چه کسی از تابستان به بعد این سمت را به جای توخل بر عهده خواهد گرفت، اما اگر بایرن به این روند ادامه دهد و شاید در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان نیز شود، مطمئناً بسیاری در مونیخ از اینکه جدایی توخل پیش از موعد قطعی شده بود، آزرده خاطر خواهند شد.

1994571

در برنامه اسپورت بیلد در تلویزیون WELT، آلفرد دراکسلر، کارشناس فوتبال، توضیح داد: «من فکر می‌کنم بایرن از انجام این کار پشیمان خواهد شد، حتی اگر در مقطعی او نتوانست خوب نتیجه بگیرد. توماس توخل اخیراً تصمیمات درست زیادی گرفته است. او جاشوا کیمیش را به پست دفاع راست منتقل کرد. عجیب است که به موازات تصمیم یولیان ناگلزمن در تیم ملی، این اتفاق می‌افتد.
توخل مجبور شد کیمیش را به سمت دفاع راست منتقل کند زیرا نصیر مزراوی، کنراد لایمر و ساشا بویی همگی در دفاع راست غایب بودند. بنابراین مربی مجبور شد کیمیش را در پست غیرتخصصی خود قرار دهد و جواب هم داد.»

1999737

این کارشناس در ادامه گفت: «تیم در طول فصل بسیار ناآرام به نظر می‌رسید. توخل دقیقاً نتوانست باعث پیشرفت و جهش برخی از بازیکنانش شود. حالا که مشخص شده در پایان فصل او می‌رود، انگار خیال خودش و برخی راحت شده است. چه اتفاقی برای توخل بایرن می‌افتد؟ در حال حاضر اوضاع در تیم خوب پیش می‌رود. من مطمئن هستم که این فرم خوب ادامه خواهد داشت.»

با بردهای قاطع لورکوزن و صدرنشینی این تیم جدول بوندس لیگا، همه نگاه‌ها در بایرن به لیگ قهرمانان اروپا دوخته شده است. حریف بایرن در مرحله یک چهارم نهایی جمعه آینده در قرعه‌کشی مشخص می‌شود. با یک قرعه خوب، امیدها دوباره به لیگ قهرمانان بالا می‌رود.

دیدگاه‌ها