کد خبر : 2008689 | 23 اسفند 1402 ساعت 21:38 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیم قدیمی والیبال ایران در آستانه سقوط!

مس رفسنجان در نخستین مسابقه پلی‌اوت سه بر صفر سایپا را شکست داد تا نفس‌های سایپایی‌ها برای ماندن در لیگ به شماره افتد.

تیم قدیمی والیبال ایران در آستانه سقوط!

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله پلی‌اوت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 23 اسفند) با برگزاری دو مسابقه در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار پلی‌اوت دو تیم مس رفسنجان و سایپا تهران در سالن خانه والیبال به مصاف هم رفتند و رفسنجانی‌ها سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

شاگردان محمد کاظم در سه ست متوالی و در جدالی سخت با امتیازات 25 بر 21، 34 بر 32 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا سومین برد برابر حریف در لیگ برتر 1402 را از آن خود کنند.

با کسب این برد مس یک گام به سمت افزایش عیار خود در لیگ برداشت و نفس‌های سایپا برای بقا در لیگ به شماره افتاد تا در مسابقه دوم برای ماندن در لیگ تلاش کند.

برد و 33 امتیاز کسب کرد و با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول حریف سایپا تهران در پلی‌اوت شد. سایپایی‌ها در مجموع 26 مسابقه خود تنها یک برد ثبت کردند و با هفت امتیاز در انتهای جدول مرحله گروهی لیگ برتر مردان قرار گرفتند تا در این دیدار برای بقا مبارزه کنند.

مس در دیدار رفت مرحله مقدماتی روز 22 آذر ماه موفق به شکست سه بر دو سایپا در تهران شد و 20 اسفند نیز به دلیل عدم حضور سایپا در رفسنجان، مس به عنوان برنده فنی معرفی شد.

امیر طلوع‌کیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و نادر انصاری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه یک ساعت و 53 دقیقه‌ای حضور داشتند. داود نافعی داور اول، سجاد خان بابازاده داور دوم و محمدرضا درفش کاویان داور ویدئوچک این دیدار با حضور 147 تماشاگر بودند.

دیدگاه‌ها