کد خبر : 2008714 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:56 | 7.5K بازدید | 22 دیدگاه

از حضور هواداران لذت بردیم؛

شیری: امیدوارم با تراکتور هم قهرمان شوم

مهدی شیری می‌گوید بازیکنان تراکتور به عملکرد فردی خود اهمیت نمی‌دهند و به دنبال نتیجه‌گیری تیم‌شان هستند.

شیری: امیدوارم با تراکتور هم قهرمان شوم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور امروز در چارچوب مسابقات هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه ۴-۲ هوادار را شکست داد. مهدی شیری پس از این مسابقه اظهار داشت: اوایل بازی خیلی خوب پیش رفت، چون گل زودهنگامی زدیم و باعث شد راحت‌تر بازی را جلو ببریم. امیدوارم در ادامه راه هم هواداران کمک کنند. امروز دیدید که شرایط در استادیوم چطور بود؛ ما هم لذت بردیم و هم توانستیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

1983340

او در خصوص عملکرد خوب خود در این مسابقه عنوان کرد: سعی می‌کنم همیشه در قالب تیمی بتوانم کمک کنم. امیدوارم آخر فصل تراکتور یک رتبه خیلی خوب که قهرمانی باشد، بگیرد. این را جدی می‌گویم. برای ما اصلا عملکرد فردی مهم نیست. خیلی از بازیکنانی که به این تیم آمده‌اند سابقه قهرمانی دارند و چشیدیم که قهرمانی چقدر لذت دارد. امیدوارم امسال بتوانیم آن را تکرار کنیم.

شیری که یک دوره مصدومیت را پشت سر گذاشته و از هفته قبل به ترکیب تراکتور بازگشته است، در این باره گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر. امسال یک مصدومیت از ناحیه دست داشتم که از شرایط بازی دورم کرده بود. مهم نیست چه کسی بازی کند. خدا را شکر روند تیم خوب است و امیدوارم در نهایت یک اتفاق مهم برای تراکتور رخ بدهد.

وی در پایان در خصوص فوت همسر محمدرضا زنوزی گفت: همین‌جا از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. امسال سال فوق‌العاده‌ای را برای ما و باشگاه فراهم کرد. از همین‌جا جا دارد بگوییم صمیمانه کنارشان هستیم و از این اتفاق متاثریم.

دیدگاه‌ها