کد خبر : 2008716 | 24 اسفند 1402 ساعت 01:32 | 89.9K بازدید | 136 دیدگاه

اگر به مالکیت امتیاز بیشتری می‌دهند مبارکشون

هاشمی‌نسب: نکونام تو تنها نیستی!

مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پس از دربی با حمایت از نکونام گفت که او تنها نیست.

هاشمی‌نسب: نکونام تو تنها نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس استقلال و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید. مسابقه‌ای کسل کننده که موقعیت‌های زیادی در آن خلق نشد تا فاصله دو تیم در صدر جدول رده‌بندی حفظ شود.

پس از پایان بازی، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پس از بازی حاضر شد. اما به دلیل غیبت‌های نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی، خبرنگاران هیچ سوالی مطرح نکردند و پس از آنکه مربی آبی‌ها صحبت‌های ابتدایی خود را انجام داد، محل نشست را ترک کرد.

بولت استقلالهاشمی‌نسب در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ضمن خسته نباشید، طاعات و عبادات قبول باشد. عرض کنم که جا دارد از تمام کسانی که در برگزاری این مسابقه تلاش کردند، تشکر کنم. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. از تیم راضی نیستیم. در کل بد بازی کردیم و از بچه‌ها در بحث فنی راضی نیستیم. اما بابت تلاشی که کردند شاهکار کردند و در روز بدمان یک امتیاز گرفتیم. شاهکار کردند از آن‌ها به‌خاطر تلاشی که داشتند تشکر می‌کنیم.

بولت استقلالاو در ادامه گفت: دو نکته بگویم. در بازی قبلی از شکل بازی ما ناراحت بودند و امروز دیدید که استقلال خوزستان دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد. دو بازی با فشار داشتیم اما خوب تلاش کردیم.

بولت استقلالمربی آبی‌ها گفت: آقای نکونام در کنفرانس خبری پس از بازی مس رفسنجان گفتند که تنها هستند اما می‌گویم که تنها نیستید، ما و هواداران پشت او هستیم که تا آخر می‌جنگیم.

بولت استقلالهاشمی‌نسب در پایان اضافه کرد: یک نکته در مورد بازی می‌خواهم بگویم که اگر بابت درصد مالکیت توپ به تیم‌ها بیشتر از یک امتیاز می‌دهند، مبارکشان باشد.

پس از آن که خبرنگاران سوالی از مربی استقلال نپرسیدند، او نشست را ترک کرد.

دیدگاه‌ها