کد خبر : 2008959 | 25 اسفند 1402 ساعت 09:01 | 39K بازدید | 16 دیدگاه

خرید برزیلی آبی‌ها گل کاشت (عکس)

هافبک برزیلی استقلال خوزستان نمایش موثری برای پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن داشت.

خرید برزیلی آبی‌ها گل کاشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی خریدهای خارجی با کیفیتی انجام داده که در این بین ساویو روبرتو توانسته جلب توجه زیادی کند و در هر مسابقه تاثیرگذار ظاهر شود و نقش مهمی در روند نتیجه‌گیری تیمش داشته باشد که در دیدار با ذوب‌آهن هم دوباره مثمر ثمر کار کرد.

ساویو روبرتو که مدت زیادی از حضورش در ایران نمی‌گذرد، توانسته نظم زیادی به میانه زمین استقلال خوزستان بدهد و با وجود اینکه فاصله زیادی از دروازه حریفان دارد، اما در گلزنی و گل‌سازی هم آمار جالب توجهی در همین مدت کوتاه داشته که مقابل ذوب‌آهن هم یک پاس گل به پیمان رنجبری داد.

ستاره برزیلی جدید لیگ برتر که کارنامه خوبی قبل از حضور در استقلال خوزستان داشته، در نیم‌فصل دوم یک گل تماشایی مقابل آلومینیوم به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد و در دیدار با تراکتور هم توانست منجر به اخراج سیامک نعمتی شود، اما برابر ذوب‌آهن دوباره یک پاس گل دیگر ثبت کرد.

ساویو روبرتو پس از اینکه در جدال هفته گذشته مقابل استقلال تهران نمایش پرتلاشی در میانه زمین داشت، در دیدار با ذوب‌آهن علی‌رغم یک نیمه بازی در پست هافبک دفاعی، توانست روز موفقی را پشت سر بگذارد و یک پاس گل به رنجبری بدهد و یک گل مردود هم به ثمر رساند.

2001556

دیدگاه‌ها