کد خبر : 2009624 | 28 اسفند 1402 ساعت 07:00 | 64.3K بازدید | 153 دیدگاه

عبداللهی: فلسفه ما مقابل تیم نکونام تغییر نکرد؛

باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند

حمید عبداللهی می‌گوید هوادار یک بازی شناور و خوب را مقابل استقلال ارائه کرده است.

باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، پس از شکست تیم‌شان برابر استقلال گفت: یک بازی حساس با صدرنشین جدول داشتیم. فقط یک ضربه ایستگاهی و در لحظات آخر هم یک ضدحمله خوردیم که ضربه به چارچوب بود و بقیه بازی دست ما بود. فکر می‌کنم که توانستیم یک بازی شناور و خوب با ایجاد موقعیت‌های متعدد به نمایش بگذاریم. امیدوارم کسانی که بازی را دیدند لذت برده باشند. از بچه‌ها خیلی راضی هستیم درود بر شرفشان. مدل بازی ما به جایگاهمان در جدول نمی‌خورد و بدون ترس بازی می‌کردند. بسیار عالی و شناور تمامی نکات فنی را در زمین آوردند ولی خب شانس با ما یار نبود و مثل دو بازی قبل، در پنج دقیقه اول روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و چیز دیگری نبود.

ویدئو: 327787

عبداللهی درباره اعتراضات لب خط گفت: اگر بخواهم صحبت کنم دوستان ناراحت می‌شوند. ما باید دست به سینه بایستیم و سکوت کنیم تا هر تیمی و هر کسی حق ما را بخورد و برود. من خواهشم این است آدم‌ها و کارشناسان باشرف بی‌طرف بازی را ببینند و درمورد داوری نظر بدهند. من نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم. فکر می‌کنم کارشناسان، کمیته انضباطی و خود آقای افشاریان این بازی را ببینند خیلی بهتر باشد. بهتر است درمورد داوری صحبت نکنیم تا کسی آزرده خاطر نشود ولی فشار هست.

او درباره بازی دفاعی استقلال گفت: ما بازی با ذوب آهن ۲-۰ عقب بودیم و برگشتیم. بازی با تراکتور ۴-۰ عقب بودیم و برگشتیم. این بازی ۱-۰ عقب بودیم ولی فلسفه فوتبالی ما هیچ تغییری نکرد و تمام مواردی که کادر فنی و در رأس آقای شجاعی از بازیکنان خواست را انجام دادند. می‌دانستیم استقلال دنبال این است که گل نخورد و در ضدحمله یا ایستگاهی به گل برسد ولی ما از مدل بازی تماشاگرپسند بچه‌ها راضی هستم. تمام کسانی که بیرون زمین بودند دیدند ما نه دنبال دفاع بودیم نه باخت با نتیجه ضعیف، دنبال یک فوتبال رو به جلو و استفاده از همه عرض زمین بودیم.

دیدگاه‌ها