کد خبر : 2009866 | 29 اسفند 1402 ساعت 15:33 | 19.2K بازدید | 41 دیدگاه

هیچ مهاجم خارجی به پرسپولیس معرفی نشده!

بحث جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس پیشرفتی نداشته است.

هیچ مهاجم خارجی به پرسپولیس معرفی نشده!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حساسیت‌ها و پیگیری هواداران پرسپولیس درباره اضافه شدن یک مهاجم خارجی به این تیم پروژه جذب مهاجم خارجی در باشگاه اصلا کلید نخورده است. 

با وجود پیروزی مقابل پیکان و تداوم نتایج خوب سرخ‌ها با اوسمار اما موقعیت‌های از دست رفته در این مسابقه و دیدارهای اخیر باعث شده تا هواداران مطالبه جذب مهاجم خارجی باکیفیت داشته باشند که البته در این مقطع از فصل یافتن چنین بازیکنانی دشوار به نظر می‌رسد. 

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان در این باره گفته بود پیرامون جذب مهاجم خارجی با اوسمار صحبت خواهد کرد اما بعد از این مسابقه تمام اعضای خارجی پرسپولیس از جمله سرمربی برزیلی این تیم به کشورهای خود رفته‌اند و خبری از جلسه نبوده است. 

از سوی دیگر به نظر نمی‌رسد که باشگاه ریسک حرکت به سمت جذب مهاجم دیگری را به با توجه به هزینه‌ها و حساسیت‌های قبلی در این خصوص آغاز کند کما اینکه فقط 9 بازی از لیگ برتر فصل جاری و نهایتا چهار مسابقه از جام حذفی برای پرسپولیس باقی مانده و صرف هزینه‌ای سنگین برای جذب مهاجم خارجی شاید چندان منطقی و عقلانی نباشد. 

2002519

در عین حال حتی اگر این پروسه بعد از تعطیلات سال جدید از سر گرفته شد شود، شناخت، مذاکره، عقد قرارداد و مهم‌تر از آن رسیدن به شرایط مسابقه به‌خصوص در مورد مهاجمان آزادی که تحت قرارداد باشگاهی نبوده‌اند بسیار زمان‌بر خواهد شد و چند هفته دیگر نیز می‌گذرد تا مهاجم خارجی جدید پرسپولیس بتواند به این تیم کمک کند و با در نظر گرفتن چنین نکاتی شاید اصلا حرکتی برای این منظور انجام نگیرد. 

گفتنی است طی روزهای اخیر در فضای مجازی از اسامی جدیدی مثل ابوباکری کانته مهاجم تیم ملی گینه، سانتی مینای اسپانیایی و گزینه‌های دو ماه قبل مثل احمد موسی  نیجریه‌ای در فضای مجازی و هواداری مطرح شده که هیچ کدام از این اسامی برای پرسپولیس جدی نیست و اصلا مهاجمی به باشگاه معرفی نشده است.

دیدگاه‌ها