کد خبر : 2010231 | 03 فروردين 1403 ساعت 11:46 | 240.4K بازدید | 140 دیدگاه

روایتی از روز عجیب مهاجم تیم‌ ملی؛

سردار و تلخ‌ترین پیش‌بینی زندگی در آمبولانس!

سردار آزمون با وجود گلزنی مقابل ترکمنستان، شب تلخی را در آزادی پشت سر گذاشت.

سردار و تلخ‌ترین پیش‌بینی زندگی در آمبولانس!

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز از سال جدید بود و شاید در خوشبینانه‌ترین حالت پیش‌بینی‌ می‌شد که ١٠ تا ١۵ هزار نفر برای تماشای بازی تیم ملی آن هم مقابل یک رقیب نه چندان مطرح به استادیوم آزادی بیایند. اما یک ساعت قبل از شروع مسابقه وقتی به استادیوم آزادی رسیدیم، ازدحام اطراف گیت‌های ورودی نشان می‌داد که  استقبال فراتر از  حد انتظار خواهد بود.

با شروع بازی و گذشت چند دقیقه از آن بخش اعظم سکوهای قابل استفاده طبقه پایین پر شد و قسمتی از طبقه بالا هم به هواداران دیگر رسید. حدود ٢٣ هزار نفر برای تماشای اولین بازی تیم ملی در انتخابی جام جهانی به آزادی آمده بودند و به نوعی بازیکنان تیم ملی را سورپرایز کردند.

وقتی بچه‌های تیم ملی برای گرم کردن وارد چمن آزادی شدند، بعضی از آنها با تشویق ویژه‌تری مواجه شدند. یکی از این بازیکنان سردار آزمون بود که جام ملتهای خوبی را هم پشت سر گذاشت. هواداران چند دقیقه‌‌ای آزمون را مورد تشویق قرار دادند و او هم مثل همیشه پاسخ احساسات آن‌ها را داد.  

بازی شروع شد و مثل همیشه سردار شانس اول گلزنی در ترکیب تیم ملی بود. همین اتفاق هم افتاد و مهاجم تیم ملی در دقیقه ١٣ گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد. همه چیز برای سردار خیلی خوب پیش‌ می‌رفت تا اینکه یک استارت سریع بلای جان او شد. جایی که او بعد از احساس درد روی زمین افتاد.

2003666

کادر پزشکی تیم ملی به زمین آمدند و آزمون را مورد مداوا قرار دادند. بعد ار مداوا سردار به زمین بازگشت تا امیر قلعه‌نویی نفس راحتی بکشد اما همانطور که از شکل مصدومیت او مشخص بود، نتوانست به بازی ادامه دهد و چند دقیقه بعد از برگشتنش، دوباره روی زمین افتاد و این بار درخواست تعویض داد تا مشخص شود این مصدومیت جدی‌تر از حد تصور است.

2003664
2003665

بعد از پایان بازی همه خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی منتظر سردار آزمون بودند تا در مورد مصدومتیش از او سوال کنند تا این که یک دفعه یکی از خبرنگارها گفت: "سردار را با آمبولانس بردند." شیشه‌های دودی آمبولانس اجازه نمی‌داد که داخل آن دیده شود اما چند لحظه بعد یکی از مسئولان تیم ملی مشاهده این خبرنگار را تایید کرد و گفت: "بله سردار  را جدا از بقیه با آمبولانس بردند."

وقتی بعد از بازی به سردار پیام دادیم تا وضعیت او را جویا شویم او اعتراف تلخی کرد و گفت: "مصدومیتم جدیه، باید MRI بدم ولی مطمئنم همسترینگم پاره شده". حالا رسانه معروف و ایتالیایی کوریره دلو اسپورت هم گزارش داده که احتمالا آسیب دیدگی مهاجم ایرانی رم باعث شود او یک ماه از میادین دور باشد. البته این رسانه گزارش داده که ممکن است این درد ناشی از یک کشیدگی ساده هم باشد و فقط ١٠ روز او را دور از زمین نگه دارد.

دیدگاه‌ها