کد خبر : 2010527 | 06 فروردين 1403 ساعت 04:25 | 16.3K بازدید | 21 دیدگاه

احمدی: کم‌کم به خودباوری رسیدیم؛

کسی فکر نمی‌کرد ملوان اینقدر خوب باشد

هافبک ملوان امیدوار است در سال جدید هم شگفتی خلق کنند.

کسی فکر نمی‌کرد ملوان اینقدر خوب باشد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در سال ۱۴۰۲ شگفتی‌ساز شد و عملکرد قابل تحسینی با سرمربیگری مهدی تارتار داشت. مهران احمدی در این مورد به خبرنگار ما گفت: تیم ما از آن دسته تیم‌هایی بود که آماده سازی‌اش برای آغاز لیگ را خیلی دیر شروع کرد و کسی فکر نمی‌کرد اینقدر خوب و قابل قبول نتیجه بگیریم، اما پس از شروع تمرینات کم کم به خود باوری رسیدیم.

او ادامه داد: حتی بعد از ناکامی‌های دو هفته اول هم امیدمان را از دست ندادیم و در بازی مقابل استقلال به خودباوری رسیدیم تا در هفته‌ی سوم روند مثبت‌مان آغاز شود و خدا را شکر توانستیم خودمان را به جمع تیم‌های بالای جدول برسانیم و هنوز هم جزء بالانشینان هستیم. امیدوارم در ادامه لیگ نیز بتوانیم در شأن نام ملوان نتیجه بگیریم و مسیری که در سال 1402 آغاز کردیم را در سال جدید هم ادامه دهیم.

بازیکن ملوان درمورد شایعاتی که مبنی بر جدایی سرمربی تیمشان به گوش می‌رسد هم گفت: در این مورد اطلاعی ندارم اما مطمئن هستم که آقای تارتار ملوان را عاشقانه دوست دارد و اینجا حالش خوب است.

1913325

او که یک بار به اردو تیم ملی دعوت شد، در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است این موضوع دوباره رخ بدهد گفت: از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که در این فصل هم مثل پارسال با شجاعت از تیم‌های پایین جدولی مثل استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد و مقابل تمام انتقادها ایستاد که همین موضوع هم باعث بالا رفتن انگیزه ما می‌شود، زیرا می‌دانیم سرمربی تیم ملی بدون توجه به نام تیم، بازیکنان شایسته را به تیم ملی دعوت می‌کند. همچنین این مسئله باعث بالا رفتن کیفیت لیگ‌برتر هم خواهد شد.

احمدی در پایان افزود: تمرینات ما از روز یکشنبه آغاز شد و تمام تلاش‌مان را برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی انجام خواهیم داد. چرا که ایمان داریم با ادامه این روند می‌توانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای خوب و بد کنار ما بودند و امیدوارم در سال جدید هم بتوانیم با عملکردمان آن‌ها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها