کد خبر : 2011106 | 10 فروردين 1403 ساعت 05:11 | 46.9K بازدید | 50 دیدگاه

یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!

استقلالی‌ها روی توانایی‌های بلانکو و گلزنی او در ادامه فصل حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به شدت مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و در بیشتر بازی‌های استقلال نیز به میدان رفته، گوستاوو بلانکو است مهاجم آرژانتینی اشت که اعتماد ویژه سرمربی تیم را با خود دارد.

بلانکو در این فصل موفق شده است که دو گل حساس را برای تیمش وارد دروازه حریفان کند. او هم در دیدار برابر تراکتور و هم استقلال خوزستان توانست گل زنی کند و با وجود اینکه آمار گل‌های زده او برای یک مهاجم پایین‌تر از حد انتظار است، ولی این بازیکن به خاطر سبک بازی که دارد، رضایت کادر فنی را به دست آورده است.

2005137

این مهاجم تنومند آرژانتینی با استفاده از قد بلند خود و همچنین قدرت بدنی که دارد، در بسیاری از جنگ‌های فیزیکی و هوایی پیروز شده و در کارهای دفاعی نیز همواره به هم تیمی‌هایش کمک می‌کند و همین عملکرد سبب شده تا نکونام از این بازیکن رضایت داشته باشد.

با آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر در سال جدید، هواداران استقلال و کادر فنی این تیم به درخشش مهاجم آرژانتینی امید بیشتری دارد، چرا که آبی‌ها می‌توانند از برنامه فشرده رقبای خود نهایت استفاده را برده و با کسب امتیازات لازم شگفتی که در پایان سال قبل رخ داده بود را تکمیل کرده و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.

استقلالی‌ها در هفته‌های باقی مانده ۹ مسابقه حساس و سرنوشت ساز را پیش رو دارند که بلانکو یکی از امیدهای آنها برای کسب امتیازات لازم است تا استقلال بتواند عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها