کد خبر : 2011485 | 12 فروردين 1403 ساعت 17:51 | 19.1K بازدید | 53 دیدگاه

بهترین اتفاق سال قرارداد با تراکتور بود

لحظه شماری برای سپاهان، شیری: 11 نفر در حمله و دفاع

مدافع راست تیم تراکتور تمام تمرکز خود را معطوف بازی سپاهان کرده و آماده بهترین نمایش است.

لحظه شماری برای سپاهان، شیری: 11 نفر در حمله و دفاع

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت و شکستگی از ناحیه دست، مهدی شیری به ترکیب تراکتور بازگشته و در دو بازی اخیر این تیم فیکس بوده و شانس خوبی هم برای حضور در بازی حساس با سپاهان دارد.

شیری که سابقه قهرمانی با تیم پرسپولیس در لیگ برتر را دارد و همچنین بعد از جدایی از پرسپولیس نیز در تیم پرطرفدار فولاد نمایش‌های درخشانی داشت، در گفت‌وگویی که با "ورزش سه" داشته تاکید کرده که بهترین اتفاق سال برای او پیوستن به تیم فوتبال تراکتور بوده است.

* فقط دو روز استراحت کردم
او در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، پیرامون تعطیلات نوروز گفت: جا دارد همین‌جا نوروز را به مردم عزیز ایران تبریک بگویم و همچنین برایشان آرزوی سال پربرکتی دارم. به واسطه این تعطیلات رفتیم پیش خانواده اما فقط یکی دو روز استراحت کردیم و تمرینات انفرادی را در دستور کار داشتیم و از روز ششم فروردین هم تمرینات گروهی را انجام دادیم.

* بازی با سپاهان خیلی مهم است
وی در مورد شروع تمرینات تراکتور اظهار داشت: تمرینات را برای دیدار با سپاهان آغاز کردیم و تمام تمرکزمان را گذاشتیم که در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. این بازی برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم با پیروزی در این بازی، شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

* تعطیلی همیشه به ضرر ماست
مدافع راست تراکتور در مورد تعطیلات فیفادی عنوان کرد: تعطیلی همیشه به تیم‌ها ضربه می‌زند، مخصوصا تیم ما که شرایط خوبی هم داشت. اما خداراشکر تمرینات خوبی داشتیم و فکر می‌کنم کم کم به مرز آمادگی رسیدیم تا بتوانیم در بازی سپاهان نتیجه خوبی بگیریم.

1910733

* هم قسم شدیم سپاهان را ببریم
مهدی شیری در مورد بازی سپاهان افزود: طبیعتا این بازی انگیزه زیادی داریم که برنده شویم نتیجه نگرفتن مقابل تیم‌های بزرگ به عادت تبدیل نشود. همه بازیکنان هم‌قسم شدند و کاملا متحد و آماده هستیم که در این بازی به پیروزی برسیم.

* تجربه قهرمانی‌های من می‌گوید باید پله پله برویم
این بازیکن باتجربه با اشاره به نتایج ابتدای فصل تراکتور گفت: حرفی را می‌زنم که شاید کلیشه باشد اما ما واقعا امتیازات را ساده از دست دادیم و جایی برای از دست دادن امتیاز نداریم. ما برای 30 امتیاز وارد ادامه مسابقات خواهیم شد و چیزی که تجربه هم کردم این است که هر وقت بخواهیم قهرمان شویم باید پله پله و بازی به بازی پیش برویم. الان هم مهم‌ترین بازی ما بازی سپاهان است.

* باید همه خوب باشیم تا سپاهان را ببریم
شیری که سابقه قهرمانی‌های متوالی با پرسپولیس را دارد، درباره قدرت هجومی سپاهان عنوان کرد: بازی بازی سختی خواهد بود. آمار تیم سپاهان خیلی خوب است. تیم تراکتور هم تیم بزرگی است و با هوادارانش همیشه نشان داده که می‌تواند همه حریفان را شکست دهد. باید روز خوبی داشته باشیم نه فقط من چون به نظرم، دفاع کار 11 نفره و حمله هم کار 11 نفره است و برای اینکه برنده شویم باید همه‌مان خوب باشیم.

* بهترین اتفاق سال؟ پیوستن به تراکتور
مدافع راست تراکتور درباره سال 1402 و عملکرد خود گفت: سال می‌توانم بگویم هم خوب و هم بدی بود. اول اینکه در شروع فصل امتیازات ساده را به‌خاطر ناهماهنگی از دست دادیم و هنوز هم حسرت می‌خوریم. خوبی‌اش هم برای من این بود که فرصت این را داشتم در تراکتور بازی کنم که تیم بزرگ و پرهواداری است. بودن در این جو و این شهر برای من یک افتخار بزرگ است و از این بابت برایم سال خیلی خوبی بود.

* برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم
شیری در مورد شانس دعوت دوباره به تیم ملی گفت: من هم به عنوان یکی از بازیکنان لیگ برتر انگیزه زیادی دارم دعوت شوم تیم ملی. اگر هم دعوت نشوم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم چون اگر تیم ملی در اوج باشد فوتبال باشگاهی ما هم پیشرفت خواهد کرد.

* هواداران فقط تیممان را تشویق کنند
او در خصوص حضور هواداران تراکتور در بازی سپاهان گفت: هواداران تراکتور بسیار پرشور هستند و همیشه به ما هم لطف دارند. مطمئنم در این بازی هم از دقیقه یک تا سوت پایان تیم را تشویق خواهند کرد. هیچ نیازی نیست که بگویم ما به حضورشان در تمام بازی‌ها نیازمند هستیم و به همین خاطر امیدوارم فقط تیم خودمان را تشویق کنند. من از حضور طرفداران حس بسیار خوبی می‌گیرم و آنها به معنای واقعی کلمه، یار پشتیبان ما هستند. شکی ندارم که در این بازی حتی یک صندلی خالی هم در ورزشگاه وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها