کد خبر : 2012094 | 16 فروردين 1403 ساعت 00:00 | 11.3K بازدید | 9 دیدگاه

طلسم 2 سال و یک ماه و 11 روزه نشکست:

بزرگترین حسرت شیری در اولین بازی 1403

بزرگترین حسرت بازی تراکتور و سپاهان برای مهدی شیری بود و طلسم 2 ساله او به پایان نرسید.

بزرگترین حسرت شیری در اولین بازی 1403

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تراکتور و سپاهان یک حسرت بزرگ برای مدافع کناری سرخ‌پوشان تبریز به همراه داشت و ضربه فوق‌العاده او مقابل چشمان هوادار پرشور به تیرک دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد تا مهدی شیری از یک گل فراموش نشدنی در یک جو فوق‌العاده محروم شود.

آخرین باری که شیری موفق به گلزنی شده بود هفته نوزدهم دو فصل پیش در مقابل نفت مسجد سلیمان با پیراهن فولاد بود که روی پاس آیاندا پاتوسی دروازه مسعود پورمحمد را باز کرد و پس از آن دیگر موفق به گلزنی نشد و در بازی حساس دیروز در آستانه گلزنی قرار گرفت اما بخت با او یار نبود.

ضربه ناگهانی و شوکه کننده او با ارتفاع و شدت مناسب به سمت دروازه سپاهان حرکت کرد و نیما میرزازاد را تسلیم کرده بود اما ضربه او با برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل نشد تا صدای فریاد و حسرت سکوهای یادگار مهدی شیری را در شوک فرو ببرد و برای لحظه‌ای دست‌هایش را روی سرش قرار دهد و حتی چند دقیقه پس از این موقعیت همچنان سر خود را به نشانه تاسف تکان دهد و حین مسابقه با بازیکنان نیمکت نشین تراکتور صحبت کند!

ویدئو: 328875

شیری در صورتی که در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد به طلسم 2 سال و 1 ماه و یازده روزه خود در گلزنی پایان می‌داد و یکی از مهم‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین گل‌های دوران ورزشی خود را وارد دروازه می‌کرد.

دیدگاه‌ها