کد خبر : 2012497 | 18 فروردين 1403 ساعت 05:55 | 16K بازدید | 14 دیدگاه

دابو بازیکنی که شما را گیج می‌کند!

یکی از بازیکنان شاخص سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز برایان دابو بود که مشخص بود فضای حاکم بر مسابقه او را به وجد آورده است.

دابو بازیکنی که شما را گیج می‌کند!

به گزارش ورزش‌ سه، مقابل تراکتور هر وقت سپاهان حمله‌ای را آغاز می‌کرد بخش جدایی‌ناپذیر آن برایان دابو بود که بارها در نبردهای زمینی و دوئل‌های هوایی مقابل بیش از ۸۰ هزار نفر هوادار خودنمایی کرد. این بازیکن بورکینافاسویی چندین مرتبه هم با تکنیک بالای خود در میانه میدان پا به توپ شد و دو سه نفر را جا گذاشت تا نمایش او بیشتر به چشم بیاید. 

دابو که شروع بسیار سختی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران داشت و در ابتدای فصل با قوانین مربوط به سقف بودجه از ترکیب دور ماند، این روزها بی‌شک یکی از آماده‌ترین بازیکنان خارجی رقابت‌ها به شمار می‌رود که توانسته خودش را به عنوان مهره‌ای کلیدی در اندیشه‌های مورایس جا بیندازد. 

با این حال و با وجود توانمندی‌هایی که دابو طی چند ماه حضور در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشته، شاهد بی‌خیالی، شیطنت و سر به هوایی‌های او هم بوده‌ایم؛ مثل ماجراهای دو اخراج او برابر آلومینیوم و پیکان که با کمی دقت و هوشیاری می‌توانست به شکل دیگری رقم بخورد.

2007636

دابو اما در مصاف با تراکتور نشان داد که هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی آماده است و اگر سپاهان بخواهد اتفاقات ماه‌های اخیر و امتیازات مهم از دست رفته را جبران کند بی‌شک دابو بخشی از این پازل برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.

دیدگاه‌ها