کد خبر : 2012501 | 18 فروردين 1403 ساعت 09:13 | 21.9K بازدید | 6 دیدگاه

جلالی هوشیار در خط دفاعی، فرصت طلب در فاز هجومی:

حساب‌ویژه نکونام روی گلساز‌ترین بازیکن استقلال

مدافع استقلال در بازی با مس‌رفسنجان یکی از بازیکنان کلیدی و با اهدافی خاص خواهد بود.

حساب‌ویژه نکونام روی گلساز‌ترین بازیکن استقلال

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی در آخرین بازی سال استقلال با پاس گلی که ارسال کرد به تنهایی در صدر گلسازترین بازیکن استقلال قرار گرفت و در لیست برترین پاسورهای لیگ برتر در رتبه سوم قرار گرفت و در صورتی که در بازی فردا موفق به ارسال پاس گل شود موقتا پیش از دیدار گل‌گهر و پرسپولیس بالاتر از ابولفضل رزاق پور قرار خواهد گرفت.

جلالی که با درخشش در ترکیب استقلال مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد و اما در مقابل ترکمنستان فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و در ادامه لیگ مسئولیت سنگین‌تری روی دوش خود دارد تا با بهبود عملکرد و روندی که در پیش گرفته فرصت حضور در زمین را هم پیدا کند.

او در بازی فردا علاوه بر وظایف هجومی که برعهده دارد مقابل حسن جعفری و سعید واسعی دو بازیکن سریع و پا به توپ مس رفسنجان کار سختی خواهد داشت و باید نفوذهای انفجاری و سریع آنها را هم خنثی کند و اجازه خلق موقعیت به بازیکنان مس رفسنجان ندهد.

مس رفسنجان در بازی جام حذفی از فضای پشت سر ابولفضل جلالی به خوبی استفاده کرد و چند موقعیت خلق کرد و دو گل آنها از همان سمت و حفره‌های ایجاد شده در خط دفاعی استقلال به ثمر رسید و با توجه به آنالیز و تمریناتی که استقلال داشته به نظر می‌رسد جلالی شعاع حرکتی و وظایف مختلفی خواهد داشت که باید در اجرای آنها منظم و باهوش عمل کند.

دیدگاه‌ها