کد خبر : 2013227 | 20 فروردين 1403 ساعت 23:32 | 16.1K بازدید | 68 دیدگاه

مورایس به من گفت حرفی نمانده که بزنیم

مدیر رسانه سپاهان: کاش یک نفر صدای ما را بشنود

مسعود سعیدی، مدیر رسانه باشگاه سپاهان، نسبت به وضعیت قضاوت داوران لیگ برتری برای این تیم بسیار معترض است و خواستار این است تا کمیته داوران از داوران باتجربه‌تر استفاده کند.

مدیر رسانه سپاهان: کاش یک نفر صدای ما را بشنود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سعیدی مدیر رسانه تیم سپاهان پس از شکست دو بر یک این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: همه دیدند امروز در ورزشگاه چه اتفاقی افتاد. ما به صنعت نفت احترام می‌گذاریم ولی امروز همه دیدند که سپاهان در بحث داوری متضرر شد. با وجود درخواست‌هایی که داشتیم برای بازی‌های ما از داورهای کم تجربه استفاده می‌کنند و طبق معمول هم برای صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم محروم می‌شویم. دیدیم امروز خطایی که منجر به مصدومیت محمد دانشگر شد، همه کارشناسان گفتند که این خطا محرز بوده ولی داور این صحنه را ندید.

ویدئو: 329374

او ادامه داد: یک صحنه هم که می‌توانست به نفع تیم سپاهان با پنالتی همراه شود هم داور ندید. در صحنه خطای محمد دانشگر، فکر می‌کنم داور ۳۰ یا ۴۰ متر از صحنه دور بود. حالا ما نمی‌دانیم باید به چه دری بزنیم تا بگوییم برای بازی‌های ما از داوران باتجربه استفاده کنند. یک بازی از داور باتجربه استفاده کردند و آن هم بازی در تبریز بود که دیدیم بازی چگونه مدیریت شد. اتفاقات عجیب غریبی می‌افتد و هیچکس هم پاسخگو نیست. هر اعتراضی هم که بکنیم متحمل جریمه می‌شویم. هوادار ما امروز در آبادان شرایط خوبی نداشت و واقعا متاثر شدم که امروز در این ورزشگاه سنگ به صورت هوادار ما می‌آید. یک ساعت از بازی گذشته ولی هنوز هوادار در ورزشگاه هست چون به آنها گفتند برای حفظ جانشان در ورزشگاه باشند. حالا سوال این است که چقدر باید هوادار در این ورزشگاه معطل بماند؟

مدیر رسانه تیم سپاهان با تاکید به وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: سپاهان یک تیم شایسته است که دارد برای صدر جدول تلاش می‌کند. من حالا منتظر هستم فردا دوباره محرومیت و جریمه برای ما بیاید. سرمربی تیم ما، یک سرمربی خارجی و رزومه‌دار است ولی متاسفانه می‌گوید حرفی نمانده که بزنیم. گفتند ما هرچه می‌گوییم بر خلاف آن عمل می‌شود. اگر می‌خواهید برای ورزش فوتبال که یک ورزش پرطرفدار است، اتفاق خوبی رقم می‌خورد حداقل از داوران با تجربه استفاده کنند و امیدوار هستم حداقل یک نفر صدای ما را بشنود.

دیدگاه‌ها