کد خبر : 2014518 | 26 فروردين 1403 ساعت 20:34 | 29.3K بازدید | 26 دیدگاه

کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!

متئو کواچیچ، هافبک منچسترسیتی، معتقد است هر تیم مدعی که بتواند تا پایان فصل روی اعصابش مسلط باشد، عنوان قهرمانی را کسب می‌کند.

کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ، هافبک منچسترسیتی، اعلام کرد هر تیمی تسلط بیشتری اعصاب و احساساتش داشته باشد به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌رسد.

منچسترسیتی با پیروزی قاطع 5-1 مقابل لوتون‌تاون، در رقابت برای عنوان قهرمانی با آرسنال و لیورپول به سه امتیاز دیگر دست پیدا کرد. سیتی اکنون تنها 6 بازی تا پایان فصل پیش رو دارد.

کواچیچ که گل دوم سیتی را در بازی مقابل لوتون به ثمر رسانده بود، گفت: "شگفت انگیز و سرگرم کننده است. سه تیم شگفت انگیز عملکرد فوق العاده‌ای دارند. ادامه این رقابت تا آخر فصل سخت خواهد بود و ببینیم چه کسی تا پایان قوی‌ترین اعصاب را خواهد داشت. حفظ فشار روی آن‌ها مهم بود، اما ما روی خودمان تمرکز کرده‌ایم تا بازی‌هایمان را ببریم و سپس در پایان خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد."

2010819

که درباره برد مقابل لوتون گفت: "ما به راه خود ادامه دادیم، کارمان را انجام دادیم و در نهایت 5 گل به ثمر رساندیم. می‌توانست بیشتر از این هم باشد اما ما از کسب سه امتیاز خوشحالیم. الان باید ادامه بدهیم. ما روی هر بازی تمرکز می‌کنیم تا 100 درصد آماده باشیم و بهترین کار را انجام دهیم. ما باید همین تمرکز را حفظ کنیم و برای پیروزی تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها