کد خبر : 2014888 | 28 فروردين 1403 ساعت 15:07 | 56.2K بازدید | 26 دیدگاه

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

محمد عسگری بعد از جدایی پاکو خمس نقشی پررنگ در تمرین تیم تراکتور پیدا کرده است.

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری دریافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها