کد خبر : 2016679 | 05 اردیبهشت 1403 ساعت 04:33 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

وینگر تکنیکی ازبک می‌تواند مهمترین اسلحه تهاجمی اوسمار برای جبران شکست لیگ در جام حذفی مقابل ایرالکو باشد.

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر جمعه، 7 اردیبهشت ماه، حدودا بعد از 50 روز از شکست در اراک دوباره در این شهر مقابل تیم آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

اوسمار لوس ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، در نخستین گام سرمربیگری خود در این تیم مقابل آلومینیوم اراک شکست تلخی را متحمل شد تا فشار روی او و مدیرانی که انتخابش کرده بودند بیشتر شود.

ویرا در آن مسابقه از همان بازیکنان نیم فصل نخست استفاده کرد، چرا که خریدهای زمستانی تیمش یا هنوز مجوز بازی نداشتند یا اصلا به پرسپولیس نیامده بودند. مهمترین اسلحه تهاجمی او در بازی عصر جمعه اما می‌تواند اوستون اورونوف تکنیکی باشد که در بازی پنجاه روز قبل دو تیم حضور نداشت اما حالا اوسمار با تکیه بر توانمندی‌های او به گرفتن انتقام شکست لیگ در جام حذفی فکر کند.

2014282

اورونوف ستاره‌ای که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و تنها ارتباط بسیار کمی با حنانوف و گولسیانی با زبان روسی دارد  به قول اوسمار همه حرف‌هایش را با توپ می‌زند و می‌تواند با حرکات تکنیکی ویرانگرش چالش بزرگی برای مدافع راست آلومینیوم اراک و خط دفاعی این تیم به وجود بیاورد.

بازیکن شماره 70 پرسپولیس بعد از گلزنی در سیرجان مقابل ملوان و صنعت نفت کاری از پیش نبرد تا مشخص شود حریفان پرسپولیس خیلی خوب آنالیزش کرده‌اند و باید دید مجتبی حسینی برای مهار او در اراک چه فکری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها