کد خبر : 2023897 | 05 خرداد 1403 ساعت 15:49 | 17.4K بازدید | 16 دیدگاه

آقای شوک، فولاد را هم نگه می‌دارد

ویسی و تکرار یک اتفاق خوب، گریه نکن معجزه‌گر!

اولین برد عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد شاید شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده باشد.

ویسی و تکرار یک اتفاق خوب، گریه نکن معجزه‌گر!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که به واسطه اتفاقات ابتدای فصل در لیگ سوم روزهای تیره و تاری را سپری کرده است در هفته‌های پایانی برای بقا در مسابقات می‌جنگد و روز گذشته در مصاف با ذوب آهن یک گام بزرگ را در این راستا برداشت.

فولادی‌ها در شرایطی که دو شکست متوالی را تجربه کرده بودند دیروز در خانه و در حضور هواداران پرشور خود مقابل ذوب آهن به میدان رفتند و در نهایت با عزم و اراده قوی ۳ امتیاز شیرین را با پیروزی یک بر صفر از آن خود کردند؛ اتفاقی که آنها را با منطقه سقوط ۳ امتیاز فاصله انداخت و حالا عبدالله ویسی و شاگردانش با خیال آسوده‌تری دو بازی آینده خود را پشت سر می‌گذارند.

2026200

بعد از دیدار فولاد و ذوب آهن آنهایی که عبدالله ویسی را دیده بودند چشمان قرمز و اشک آلود او را گواهی می‌دهند؛ سرمربی فولاد که در هفته‌های گذشته فشار زیادی را بابت نتایج تیمش تحمل کرده بود بعد از رختکن و کسب اولین برد روی نیمکت قرمزهای اهوازی ناخودآگاه اشک از چشمانش سرازیر شده و حس و حال عجیبی را سپری کرد.

ویسی در سال‌های گذشته با وجود اینکه عنوان قهرمانی در لیگ برتر را نیز با استقلال خوزستان به دست آورده اما همواره از او به عنوان یک مربی شوک موفق یاد شده است؛ این سرمربی باتجربه در گذشته پیکان و نفت آبادان را در حالی که اوضاع و احوال خوبی نداشتند به شکل معجزه‌وار در لیگ برتر نگه داشت و در فصل جاری نیز چنین شرایطی را در فولاد تجربه کرد و تیمی را در اختیار گرفت که اوضاع و احوال خوبی در جدول رده‌بندی نداشت.

ویسی در ماه‌های گذشته همواره در مصاحبه‌هایش به بقای معجزه بار نفت آبادان اشاره کرده و علاقه خود برای تکرار این اتفاق در فصل جاری با فولاد و نشان داده بود. بی‌شک کسب پیروزی مقابل ذوب آهن و ۳ امتیازی که دیشب فولاد به دست آورد او را یک گام بزرگ به موفقیت و بقای قرمزها نزدیک کرده است.

با وجود اینکه شانس بقای فولاد در لیگ برتر افزایش یافته اما آنها همچنان دو بازی حساس را پیش رو دارند؛ دو مسابقه‌ای که مقابل پیکان در اهواز و در برابر نساجی در قائمشهر برگزار می‌شود حالا ویسی باید ماموریت خود را در فولاد به بهترین شکل ممکن تمام کند و همان‌طور که خودش هم دیشب در مصاحبه بعد از بازی گفت باید با فراموشی برد اخیر به دو مسابقه آینده بیندیشد؛ او حتماً این مسئله را به شاگردانش گوشزد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها