کد خبر : 2024696 | 08 خرداد 1403 ساعت 18:35 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

در دیدار آلومینیوم و سپاهان رقم خواهد خورد:

تقابل جذاب ستاره‌های جوان فوتبال ایران!

ستاره‌های جوان آلومینیوم و سپاهان در بازی امروز رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت.

تقابل جذاب ستاره‌های جوان فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز سپاهان و آلومینیوم یک تقابل جذاب خواهد داشت که دو بازیکن جوان و پدیده لیگ بیست و سوم مقابل هم قرار خواهند گرفت، انرژی جوانی و سطح فنی بالای این دو بازیکن رقابت جالبی را رقم خواهد زد.

مهدی لیموچی وینگر خوش‌تکنیک و خلاق آلومینیوم مانند همیشه در سمت چپ خط حمله این تیم ایفای نقش خواهد کرد و با نفوذهای ویرانگر و حرکت‌های تکنیکی خط دفاع سپاهان را به چالش خواهد کشید، اما در غیاب رامین رضاییان به احتمال زیاد آریا یوسفی سمت راست سپاهان قرار خواهد گرفت و تقابل این دو بازیکن جوان دیدنی خواهد بود.

آریا یوسفی یکی از جوان‌های برتر لیگ بیست و سوم بود که مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و در لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشت و هرچند که در این مسابقات به میدان نرفت اما حضور در جمع بازیکنان تیم ملی تجربه خوبی برای او به حساب می‌آید.

یکی دیگر از تقابل‌های جالب این مسابقه حضور یونس اکبرپور دیگر بازیکن جوان آلومینیوم در سمت چپ زمین است که این جدال را جذاب‌تر می‌کند و آریا باید مقابل دو بازیکن هم سن و سال و آماده این روزهای فوتبال ایران به میدان برود.

البته حالت دیگری هم وجود دارد که مورایس از محمد دانشگر برای استحکام خط دفاعی تیمش در سمت راست استفاده کند و آریا یوسفی را در صورت بازی نکردن میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند.

دیدگاه‌ها