کد خبر : 2026084 | 14 خرداد 1403 ساعت 06:45 | 6.9K بازدید | 5 دیدگاه

آمار عجیب ذوب آهن: سکته در نقطه پنالتی!

بازیکنان ذوب آهن تمام پنالتی‌هایی که به نفع آنها گرفته شد را نتوانستند به گل تبدیل کنند!

آمار عجیب ذوب آهن: سکته در نقطه پنالتی!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن تنها تیمی در لیگ بیست و سوم بود که هیچ گلی از روی نقطه پنالتی به ثمر نرساند آن هم در شرایطی که 3 پنالتی به سود آنها در طول فصل اعلام شده بود.

اولین پنالتی ذوب آهن در هفته نهم مقابل آلومینیوم اراک به دست آمد که سجاد عاشوری پشت توپ قرار گرفت و احمد گوهری ضربه این بازیکن را مهار کرد.

ویدئو: 315365

پنالتی دوم را شایان مصلح در بازی با ملوان به سمت دروازه گلر سابق ذوب آهن حبیب فرعباسی شلیک کرد اما این توپ هم به تور دروازه نرسید تا بازیکنان ذوب آهن در این مسابقه هم موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی نشوند.

ویدئو: 324728

آخرین ضربه پنالتی که ذوب آهن در لیگ برتر به دست آورد در بازی با پیکان بود که محسن آذرباد پشت توپ قرار گرفت و ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و راه به دروازه پیدا نکرد.

ویدئو: 332671

ذوب آهن هر سه پنالتی که به سود آنها در جریان مسابقات اعلام شد را نتوانستند به گل تبدیل کنند تا یک آمار عجیب از آنها باقی بماند، ضمن اینکه ذوبی‌ها در مسابقات جام حذفی هم عملکرد خوبی مقابل تراکتور نداشتند و از 4 پنالتی که به سمت دروازه تراکتور زدند فقط ضربه ارشیا سرشوق به گل تبدیل شد، آنها در طول مسابقات لیگ و حذفی 7 ضربه پنالتی به سمت دروازه زدند که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد!

دیدگاه‌ها