کد خبر : 34603 | 15 دی 1389 ساعت 14:08 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت های آسیا2011؛

انتقادها از سرمربی تیم ملی عربستان بالا گرفت

انتقادها از سرمربی تیم ملی عربستان پس از تساوی برابر آنگولا بالا گرفت به طوریکه 'جاسم حربی' از کارشناسان مطرح فوتبال این کشور روز چهارشنبه تاکید کرد: نتایج ضعیف 'خوزه پسیرو' سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در بازی های اخیر نشان می دهد که وی قادر به همراهی این تیم نیست .

انتقادها از سرمربی تیم ملی عربستان بالا گرفت

     تيم ملي فوتبال عربستان سه شنبه شب در آخرين ديدار تدارکاتي خود پيش از آغاز جام ملت هاي آسيا مقابل تيم ملي آنگولا به تساوي دست يافت.
سرمربي پرتغالي عربستان به رغم انجام 7 تغيير در نيمه دوم اين بازي نتوانست در زمين خود تيم نه چندان مطرح انگولا را مغلوب سازد .
در اين راستا الحربي يکي از کارشناسان فوتبال اين کشور عربي تصريح کرده است : فدراسيون فوتبال عربستان بارها به اين مربي پرتغالي فرصت داده تا شانس خود را محک بزند اما وي هيچگاه نتوانسته در ارتقاء فوتبال عربستان نقش موثري داشته باشد .
وي در بخش ديگري از اظهارات خود با تاکيد بر اينکه وقت آن رسيده تا مقامات مسوول در فوتبال عربستان به دنبال جايگزيني اساسي به جاي اين مربي باشند گفته است : فدراسيون فوتبال عربستان در جريان برگزاري رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا بيش از 120 بازيکنان در اختيار اين مربي قرار داد اما اين مربي هرگز نتوانست با وجود اين تعداد بازيکنان تغييري در تيم ملي فوتبال عربستان ايجاد کند .
الحربي يادآور شده است: پسيرو از آنجايي که قادر به بازي خواني و آناليز تيم رقيب نيست هرگاه در ديدارهاي حساس شکست مي خورد در توجيه ناکامي هاي خود بازيکنان را متهم به کم کاري و انجام ندادن تاکتيک هايش در زمين بازي مي کند .
اين منتقد سرشناس عربستاني در بخش پاياني اظهارات خود خاطر نشان کرده است : مقامات مسوول در فدراسيون فوتبال عربستان پس از شکست تلخ تيم ملي فوتبال عربستان مقابل کره شمالي در جريان بازي هاي مقدماتي جام جهاني 2010 مي بايست با اين مربي فسخ قرار داد مي کردند تا امروز شاهد افول تدريجي و ناکامي هاي تيم ملي فوتبال عربستان نباشيم .
تيم ملي فوتبال عربستان در چارچوب پانزدهمين دوره رقابتهاي فوتبال جام ملت هاي آسيا در گروه دوم اين بازي ها با تيم هاي ژاپن، اردن و سوريه هم گروه است .

دیدگاه‌ها