کد خبر : 45402 | 11 خرداد 1390 ساعت 07:47 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

نژادزمانی: مرفاوی گزینه اول ماست،لوکا منتفی شد

مدیرعامل باشگاه مس با تاکید مجدد بر اینکه صمد مرفاوی گزینه نخست تیم فوتبال این باشگاه برای فصل بعد بوده و هست، حضور بوناچیج در این تیم را منتفی دانست.

نژادزمانی: مرفاوی گزینه اول ماست،لوکا منتفی شد

    فتح‌الله نژادزمانی در مورد آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردم صمد مرفاوی گزینه اول ما بوده و هست و قرار بود که برنامه‌هایش را ارائه داده یا جواب نهایی‌اش در مورد ادامه همکاری با مس را اعلام کند که تا این لحظه جوابی به ما نداده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون به خاطر صمد مرفاوی صبر کرده‌ایم اما به خاطر اینکه فرصت را از دست ندهیم، در صورت پاسخ ندادن این مربی تا آخر هفته نام سرمربی جدید را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد اینکه "فلمینگ" یا "لوکا بوناچیچ" گزینه‌های تیم فوتبال مس درصورت به توافق نرسیدن با مرفاوی هستند، اظهار داشت: بحث حضور لوکا در مس منتفی است اما گزینه‌های داخلی و خارجی را مدنظر داریم که پس از بررسی روی گزینه‌ها، نام سرمربی آینده را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص ادامه همکاری باشگاه مس با "ادینهو" تاکید کرد: ادینهو برای استراحت و دیدار با خانواده به برزیل رفته است و قرار است اواخر خردادماه برای مذاکرات نهایی به کرمان بیاید. البته با وی پیش از سفر به برزیل به توافق اولیه دست یافتیم و بسیار امیدواریم این بازیکن فصل آینده هم در مس کرمان بماند.

نژادزمانی در پایان گفت: هنوز در خصوص جذب بازیکنان جدید اقدامی نکردیم تا سرمربی تیم انتخاب شود. پس از انتخاب سرمربی جدید و با نظر وی نفرات جدید را به خدمت می‌گیریم اما هدف اصلی‌مان حفظ ترکیب تیم برای فصل آینده است.
 

دیدگاه‌ها