کد خبر : 58930 | 20 آبان 1390 ساعت 16:27 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: از لیگ فوتسال کنار نمی کشیم

افشین دبیری پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال دبیری می‌گوید برد و باخت تیمش دیگر برایش مهم نیست.

دبیری: از لیگ فوتسال کنار نمی کشیم

 مدير عامل باشگاه دبيري تبريز درباره شرايط فعلي تيم فوتسال دبيري در ليگ برتر، اظهار کرد: بازيکنان‌مان در سه بازي اخير بد کار نکردند و هر سه بازي را با نتيجه‌ نزديک سه بر دو باختيم، اما چون مشکلات از اول ليگ با تيم بوده، امتياز از دست مي‌دهيم.

 وي ادامه داد: شايد در نيم فصل دوم تيم را ترميم کنيم، اما با کارهايي که سال گذشته با فوتسال دبيري شد، ديگر نتايج آن براي‌مان اهميتي ندارد و بيشتر تمرکزمان را روي تيم فوتبال ماشين سازي گذاشته‌ايم.

 دبيري در ادامه با اشاره به آنچه بدرفتاري‌ها با فوتسال دبيري در فصل گذشت خواند، گفت: سال قبل يک تيم در ليگ برتر و يک تيم هم در ليگ دسته يک داشتيم و توقع داشتيم رفتار بهتري با اين تيم‌ها شود، اما از لحاظ داوري و اتفاقاتي که در کميته فوتسال رقم خورد، احساس کرديم به کساني که از جيب خود براي فوتسال هزينه مي‌کنند، بها داده نمي‌شود. به هر حال ما سال گذشته بيشترين سرمايه‌گذاري‌ را داشتيم، اما زماني که مي‌خواستيم سهميه تيم ليگ برتري را واگذار کنيم، هيچ باشگاهي ميل به خريدن آن نداشت. اين نشان دهنده سير نزولي فوتسال در ليگ برتر است. در گذشته اگر کسي اعلام مي‌کرد مي‌خواهد امتياز تيم ليگ برتري را واگذار کند، همه راغب به خريد آن بودند، اما الان چه شده که هيچ کس نزديک فوتسال نمي‌شود؟

 افشين دبيري در پايان با بيان اين که سعي مي‌کنيم تا آخر فصل از ليگ کناره گيري نکنيم، تاکيد کرد: ماندن در ليگ کار بسيار دشواري است، اما تا آخر فصل هستيم و پس از اتمام آن اگر شرايط ايجاد شود، امتياز آن را واگذار خواهيم کرد.

دیدگاه‌ها