کد خبر : 62657 | 01 دی 1390 ساعت 11:03 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ویارئال اخراج شد

سران باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفتند تا بعد از باخت 0-2 خانگی این تیم مقابل تیم دسته دومی میراندس، گارریدو را برکنار کنند.

مربی ویارئال اخراج شد

 سران باشگاه ویارئال با انتشار خبری رسمی در وب سایت رسمی شان اعلام کردند که خوان کارلوس گارریدو از سمت مربیگری این تیم کنار رفته است.

 این اتفاق درحالی رخ داد که ویارئال چهارشنبه شب به دست تیم دسته دومی میراندس از رقابتهای جام حذفی اسپانیا حذف شد. این درحالی است که ویارئال در رقابتهای این فصل و درتمامی تورنمنتهای موجود عملکرد لغزانی داشت و نتوانسته بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد.

 ویارئال اکنون تنها به لطف تفاضل گل، نامش را در منطقه سقوط جدول لالیگا نمی بیند و پیش از این هم با تقبل شکست در هر شش دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از گردونه این رقابتها حذف شد.

 شکست 4شنبه شب این تیم مقابل میراندس هم به معنای خداحافظی این تیم با رقابتهای جام حذفی اسپانیا بود تا فصل کم فروغ ویارئال کمرنگ تر از قبل شود.

 با اخراج گارریدو، نام افرادی مثل میچل و یا ویکتورفرناندس به عنوان جانشینان احتمالی او مطرح شده است.این درحالی است که گارریدوی 42 ساله تا ژوئن 2014 با ویارئال قرار داد داشت و از اول فوریه سال 2010 و بعد از برکناری ارنستو والورده هدایت این تیم را در دست گرفت.

دیدگاه‌ها