کد خبر : 1621502 | 12 تیر 1398 ساعت 17:38 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوری چهار ماهه رئال مادرید از سانتیاگو برنابئو

باشگاه رئال مادرید به دلیل شروع بازسازی ورزشگاه برنابئو نمی تواند در سه هفته ابتدایی لالیگا میزبان هیچ دیداری باشد.

دوری چهار ماهه رئال مادرید از سانتیاگو برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، از چند روز پیش بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز شد. روندی که برای سه سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت تا برنابئویی مدرن تر از همیشه را شاهد باشیم. در همین شروع کار مشخص شده است که رئال نمی تواند تا اواسط ماه سپتامبر(23 شهریور)، میزبان هیچ رقابتی باشد.

علاوه بر اینکه جام سانتیاگو برنابئو که همواره اوایل آگوست برگزار می شد، در هاله ای ازابهام قرار دارد، باشگاه رئال مادرید از لالیگا درخواست کرده است که در سه هفته ابتدایی به عنوان میهمان به میدان برود و تنها از 14 سپتامبر شرایط برای میزبانی در برنابئو را خواهد داشت. 

 

 

1416921

 

 

علاوه بر رئال مادرید سه باشگاه وایادولید، سوسیداد و ایبار نیز درخواست مشابهی را مطرح کرده اند. در صورت موافقت لالیگا، از آخرین بازی خانگی رئال در فصل گذشته که برابر بتیس بود(19 می) تا اولین بازی خانگی فصل بعد که 14 سپتامبر خواهد بود، چهار ماه کهکشانی ها به دور از برنابئو خواهند ماند.

سه هفته اول لالیگا از 17 و 18 آگوست( 26 و 27 مرداد) به شکل منظم برگزار می شود و سپس شاهد وقفه دو هفته ای به دلیل بازی های ملی خواهیم بود. پس از هفته چهارم لالیگا نیز اولین هفته چمپیونزلیگ را خواهیم داشت.

 

دیدگاه‌ها