کد خبر : 973903 | 08 خرداد 1391 ساعت 10:01 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار سول کمپل به هواداران انگلیس

مدافع پیشین تیم ملی انگلیس به هواداران هشدار داد برای دیدن این بازی‌ها سفر نکنند زیرا ممکن است به دلیل عدم امنیت جان خود را از دست بدهند.

هشدار سول کمپل به هواداران انگلیس

   به نقل از دیلی میل، سول کمپل معتقد است رفتن به اوکراین یا لهستان به دلیل وجود برخوردهای خشونت آمیز و نژاد پرستی ریسک بالایی دارد.

این بازیکن که 73 بار برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته تاکید کرد که کار یوفا در دادن میزبانی چنین تورنمنت بزرگی به این 2 کشور اشتباه بزرگی بوده است.

کمپل که پیشینه بازی در تاتنهام را نیز دارد در این مورد رو به هواداران گفت: در خانه‌هایتان بمانید و بازی‌ها را از تلویزیون تماشا کنید. ریسک رفتن به اوکراین و لهستان را نپذیرید زیرا ممکن است با تابوت به خانه برگردید! تصور می‌کنم دادن میزبانی به اوکراین و لهستان کاری اشتباه بوده است. کشورهایی که قصد دارند میزبانی چنین بازی‌هایی را به عهده بگیرند، باید مشکلات کشور خود را رفع کرده و سپس برای این کار اقدام کنند. اگر کشوری نتواند مشکلات خود را حل کند، نباید میزبانی به آنها داده شود زیرا شایستگی برگزاری چنین تورنمنتی را ندارد.

خانواده بازیکنان رنگین پوستی مانند تئو والکات، جولئون لسکات و الکس اوکسلید چمبرلین برنامه‌ای برای حضور در این کشورها را ندارند زیرا احتمال دارد با شعارهای نژادپرستانه از آنها استقبال شود.

مارک چمبرلین، ملی پوش پیشین تیم ملی در این مورد گفت: خبرهایی در مورد نژادپرستی در این کشورها شنیده‌ام و سعی می‌کنم خود را از چنین چیزهایی دور نگه دارم.

دیدگاه‌ها