کد خبر : 983484 | 22 مرداد 1391 ساعت 17:54 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

صنعتکاران: انتظارات در کشتی آزاد برآورده نشد

نایب رییس سابق فدراسیون کشتی گفت: نتایج تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2012 لندن در مجموع نتوانست انتظارات را برآورده کند.

صنعتکاران: انتظارات در کشتی آزاد برآورده نشد
 محمدعلی صنعتکاران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ''مهدی تقوی'' و ''رضا یزدانی'' نمایندگان وزن های 66 و 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، امیدهای کسب مدال طلا برای کشورمان محسوب می شدند اما نتوانستند به موفقیت برسند.
وی ادامه داد: این دو کشتی گیر قهرمان سال 2011 جهان بودند و همگان از کشتی آزاد در بازی های المپیک لندن انتظار کسب نتایج مطلوب را داشتند اما این مهم محقق نشد.
وی با تمجید از عملکرد ''کمیل قاسمی'' کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم که موفق به کسب مدال برنز بازی های المپیک لندن شد، افزود: ''صادق گودرزی'' و ''احسان لشکری'' کشتی گیران وزن های 74 و 84 کیلوگرم کشورمان نیز به ترتیب با کسب مدال های نقره و برنز به نتایج قابل قبولی رسیدند اما معتقد هستم تیم کشتی آزاد کشورمان در دیگر وزن ها نتایج ضعیفی کسب کرد.
وی اضافه کرد: البته اگر ''احسان لشکری'' در وزن 84 کیلوگرم دچار اشتباه نمی شد حتی می توانست به مدال خوش رنگ تری در بازی های المپیک لندن دست یابد.
نایب رییس سابق فدراسیون کشتی اظهار داشت: شواهد نشان می داد اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در دو ماه گذشته با انجام تمرینات منظم و مستمر زیر نظر کادر فنی تیم ملی، آماده کسب حداقل یک یا 2 مدال طلا در المپیک باشند اما نتوانستند به این مهم برسند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2012 لندن در وزن 74 کیلوگرم توسط ''صادق گودرزی'' به مدال نقره دست یافت و ''احسان لشکری'' و ''کمیل قاسمی'' به ترتیب در وزن های 84 و 120 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.
''رضا یزدانی'' در وزن 96 کیلوگرم، امروز (یکشنبه) در مرحله نیمه نهایی به خاطر مصدومیت از حریف اوکراینی خود شکست خورد و از صعود به دیدار نهایی بازماند و ''مهدی تقوی'' نیز در وزن 66 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حریفی از کوبا، از دور رقابت ها حذف شد.
پیش از این، ''مسعود اسماعیل پور'' و ''حسن رحیمی'' نیز در وزن های 60 و 55 کیلوگرم از دور رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک لندن کنار رفته بودند.

دیدگاه‌ها