کد خبر : 984057 | 27 مرداد 1391 ساعت 20:33 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر بخش اسپانیایی روزنامه گاتزتادلو اسپورت:

یورنته می تواند در یوونتوس موفق باشد

یوونتوسی ها برای حضور پر قدرت در رقابت های فصل جدید به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید هستند و از فرناندو یورنته، مهجم ملی پوش اتلتیکو بیلبائو به عنوان گزینه اصلی این باشگاه نام برده می شود.

یورنته می تواند در یوونتوس موفق باشد
 سایت گل - در حالی که یورنته در فاصله یک سال تا پایان قراردادش با بیلبائو، اعلام کرده که حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه نیست، مبلغ مورد نظر باشگاه باسکی موجب شده تا انتقال این بازیکن به یووه هنوز به سرانجام نرسد.
به گزارش گل و به نقل از پایگاه خبری باشگاه یوونتوس در ایران، فلیپو ریکی دبیر بخش اسپانیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپرت در مصاحبه ای در باره این انتقال صحبت کرد:
در اسپانیا ، در مورد یورنته چه چیزهایی گفته ‌می‌شود ؟
” وضعیت او واضح است ، او خواهان پیوستن به یوونتوس است . او می‌خواهد بعد از ۱۶ سال اتلتیک بیلبائو را ترک کند و کار سختی به نظر می‌رسد ، او دیگر قصد همکاری با باشگاهش را ندارد و تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است .
بارسلونا هم به دنبال اوست ..
” آن‌طور که از شایعات پیداست ، او یووه را می‌خواهد و سران این باشگاه با پیشنهادی مناسب به راحتی می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند . ”
به نظرتان او در یووه موفق خواهد شد ؟
” واقعا دوست دارم او به یووه ملحق شود ، او در زدن ضربه سر مهارت خاصی دارد ، او می‌توانند با این پتانسیل تداعی کننده ترزگه ی فرانسوی در یووه باشد ، مهارت او در گلزنی فوق العاده است . ”
این درحالی است که اسپانیایی ها در سری آ به مشکل برمی‌خورند ..
” بله ، شاید در مورد بازیکنانی مانند ویکتور مونز در سمپدوریا و گواردیولا در برشیا صدق نکند ، هر چند بازیکنانی در آث رم دچار مشکل شده اند مانند کرکیچ اما من دلیلی نمی‌بینم که تمام اسپانیایی ها در سری آ مشکل پیدا کرده اند و به حضور یورنته در یووه بسیار امیدوارم . ”

دیدگاه‌ها