کد خبر : 993803 | 03 آذر 1391 ساعت 10:14 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر استاندارد بین المللی

ورزشگاه یادگار امام قم مورد تایید AFC قرار گرفت

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: ورزشگاه یادگار امام قم برای پذیرایی از بازی‌های صبا در لیگ قهرمانان آسیا از نظر استاندارد بین المللی از AFC بهترین امتیاز را گرفت.

ورزشگاه یادگار امام قم مورد تایید AFC قرار گرفت
محسن رمضان بیگی تصریح کرد: بعد از بازدید شهریور ماه سال جاری ناظران AFC از امکانات و شرایط ورزشگاه یادگار امام قم، این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات مهم بین المللی از جمله لیگ قهرمانان آسیا نمره قبولی گرفت.
وی ادامه داد: شهریور ماه امسال بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات و شرایط ورزشگاه‌ها و تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان بازدید کردند و بر این اساس قرار شد سهمیه‌های فوتبال کشورمان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: خوشبختانه ورزشگاه یادگار امام قم از جمله ورزشگاه‌های استانداردی است که مورد تایید بازرسان کنفدراسیون آسیا است و در بازدید شهریور ماه نیز کاملا مورد تایید ناظران AFC قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر بازی‌های صبای قم بدون کم‌ترین نقص در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شده است و امسال نیز تمهیدات خوبی اندیشیده شد تا با توجه به انجام بازی‌های صبا در قم، این ورزشگاه با امکانات بهتری آماده میزبانی لیگ قهرمانان آسیا شود.
رمضان بیگی تصریح کرد: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بازدید شهریور ماه خود از ورزشگاه‌ها و امکانات تیم‌های لیگ برتری، نظر نهایی خود در خصوص وضعیت فوتبال باشگاهی کشورمان را روز هفتم آذر ماه اعلام خواهند کرد تا تکلیف نمایندگان فوتبال ایران در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود، اما آنچه که تقریبا مشخص شده صبای قم باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به میدان برود.
مدیر عامل باشگاه صبای قم در خصوص نمره AFC به ورزشگاه یادگار امام قم، تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه های مورد تایید خود نمره A مثبت می‌دهد که از این نظر ورزشگاه یادگار امام قم در بین ورزشگاه‌های مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه قابلیت برگزاری مسابقات مهم بین المللی را دارد.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در پایان لیگ یازدهم بعد از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاد و هر چهار تیم صعودشان به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل 2013-2012 این مسابقات قطعی شد.

دیدگاه‌ها